maandag 1 juli 2013

wat ik ga doen in de vakantie.

nog even wachten en dan is het eindelijk zover: ik heb vakantie! Ik woon in Utrecht en daar hebben we dit jaar als laatste vakantie. Ik moet dus nog op school zitten terwijl iedereen al geniet van zijn vakantie. Maar gelukkig doen we de laatste weken niet zo veel meer, wat projecten afronden en we gaan volgende week nog op zeilkamp. Maar ik mag weer langer doorgaan met vakantie vieren terwijl dan iedereen alweer op school zit. Maar goed, 7 weken vakantie, zee├źn vol tijd. Maar wat ga ik doen met alle tijd die ik heb?


-op vakantie naar Engeland. 
dit jaar hebben we gekozen voor een vakantie naar Engeland, een land waar ik nog nooit ben geweest. We zitten in de buurt van de kust bij de krijtrotsen en gaan heel erg veel leuke dingen doen.

-kamperen met vriendinnen. 
vorig jaar heb ik dit ook gedaan en het was zo gezellig dat ik het dit jaar weer wilde doen. We weten nog niet waar we naar toe gaan maar we willen er in ieder geval kunnen zwemmen. We gaan dan gewoon een paar daagjes bij praten, veel zwemmen en het heel gezellig hebben.

-uitslapen.
ik hou van uitslapen! Door de week kan dat helaas niet maar als ik dan eenmaal vakantie heb heb ik er alle tijd voor en ga ik er zeker gebruik van maken.

-veel lezen. 
het lezen is er dit jaar een beetje bij in geschoten maar ik vind het nog heel erg leuk. Dat ga ik deze vakantie ook heel veel doen. Ik wil graag weer verder in alleen op de wereld. Daar was ik dit jaar in begonnen maar ik vond hem iets te dik.

-veel foto's maken met mijn nieuwe camera.
in de vakantie heb ik ook ruim de tijd om met mijn camera te spelen. Ik hoop dat als ik terug kom uit Engeland dat ik jullie dan allemaal mooie foto's kan laten zien die ik heb gemaakt met mijn nieuwe camera. Er zijn ook nog wel wat dingetjes die ik moet uitzoeken aan mijn camera maar daar heb ik dan ook alle tijd voor.

- lekker bloggen.
ik ga in de vakantie zeker door met bloggen. Ik vind het super leuk om te bloggen en ga in de vakantie dus ook iets uitgebreidere artikelen schrijven. Lekker in het zonnetje met mijn laptop, ik heb er zin in!

ik ga veel leuke dingen doen en de vakantie en heb er heel veel zin in. wat ga jij doen?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen