dinsdag 16 juli 2013

tag youre it!



het is weer tijd voor een tag, het is al best wel een tijdje geleden en ik had er weer eens zin in! Ik ben gek op leuke lijstjes en dingen om in te vullen, dus hierbij de youre it tag!



1. Hoelang blog je al en waarom?
ik blog sinds 13-12-12. Ongeveer 7 maanden dus. Ik ben gaan bloggen omdat ik blogs van andere las en het me heel leuk leek om dat ook te doen. Ik hou van schrijven en fotograferen en wou uitzoeken of het wat voor mij was. Nou dat is het zeker, ik vind het super om te bloggen!
2. Wat is je grootste fashion no-no?
Sokken in sandalen! Ik vind dat echt verschrikkelijk! Het ziet er ontzettend nerdig uit en ik snap niet waarom je het zou doen. Het is al helemaal erg als je er een korte broek bij aan trekt en je je sokken hoog optrekt. 
3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
een nieuwe telefoon. Die van mijn is heel erg oud en heeft niet eens internet. Het enige wat ik er mee kan is bellen en smsen. Dat is dus ook het enige waar ik hem voor gebruik. Ik wil heel graag een iphone, maar of dat ooit gaat lukken? Ik weet het niet.
4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
ik draag niet zo heel veel make up en vind het dus niet zo heel erg moeilijk. Ik denk mascara, oogpotlood en foundation. 
5. Wie is je grootste icoon (mode / beauty gericht), en waarom?
ik heb niet echt een icoon! Er zijn wel wat (beauty) bloggers die een groot voorbeeld voor mij zijn zoals Vera Camilla, Teske en Serena. Maar op andere mensen zou ik zo snel niet komen. 
6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Dove intens repar! Ik kan niet onder de douche zonder Dove. Het is een hele goede shampoo die mijn splijtpuntjes verzorgt en er voor zorgt dat mijn haar gaat glanzen. Super fijn!
7. Wat is je grootste droom?
dat ik nog heel erg lang door mag gaan met bloggen! Ik doe het dan nog niet zo heel lang ik vind het echt heel erg leuk. Ik vind het super om elke dag weer een artikel online te zetten en foto's te maken. Ik vind het leuk om leuke reacties te krijgen en ik vind het leuk om elke keer weer wat nieuws te bedenken. Ik hou gewoon van het bloggen. 
8. Wat is je favoriete TV-show en waarom?
ik kan niet kiezen tussen Flikken Maastricht en ga over de streep. Twee heel verschillende programma's maar allebei heel leuk. Flikken Maastricht is heel erg spannend en grappig. Ga over de streep is heel mooi en moet ik elke keer weer om janken. 
9. Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?
dit vind ik een heel moeilijke vraag. Ik denk dat ik wel een groot hart heb. Ik wil graag mensen helpen en als andere mensen zich rot voelen voel ik me ook al gauw rot. 
10. Op welke prestaties ben je trots?
dat ik mijn blog heb gestart en nu elke dag een artikel kan plaatsen! Ik had nooit verwacht dat dat zo snel zou gaan. Mijn blog is ook heel erg gegroeid in de laatste maanden, daar ben ik ook erg trots op. Het is wel hard werken om elke dag een artikel te plaatsen maar ik vind het super leuk en daarom doe ik het. 
dit was de tag alweer! Ik hoop dat je hem leuk vond, als je hem wil overnemen voor op je eigen blog ofzo mag dat zeker!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen