woensdag 3 juli 2013

mijn style #17

een iets zomerse outfit deze keer. Nog wel met de lange broek maar de kleuren worden al iets zomerser. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.
mijn style #17

ik protesteer gewoon. Ik blijf net zo lang zomerse outfits online zetten totdat het ├ęcht zomer word. Deze keer dus weer. Ik heb gekozen voor een top die ik nog niet in mijn kast heb hangen maar wel heel leuk vind  een dip dye top (heet dat zo?) in een soort cremekleurtje. Ik heb er een hele schattige bijpassende ring bij gezocht, een beetje girly maar wel heel leuk. Een super mooie mint groene broek en leuke blauwe allstars vind ik er prima bij passen. De armbandjes vind ik ook heel leuk en hebben ongeveer dezelfde kleur als de broek.

wat vind jij van deze outfit?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen