zaterdag 13 juli 2013

mijn favoriete kledingstukken op het moment.


ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar het leek me heel leuk, aan jullie vertellen wat mijn favoriete kledingstukken op het moment zijn. Wat heb ik de laatste tijd vaak gedragen? Lees snel verder!




laten we beginnen met deze trui. Deze heb ik nog niet zo lang geleden gekocht bij de C&A. Ik vind de print heel leuk en hij is perfect voor koude avonden in de zomer omdat hij niet te warm is. Hij zit heel lekker en ik draag hem erg graag.

deze broek heb ik ook nog niet zo lang en hoewel hij niet heel bijzonder is. Ik vind hem heel fijn. Het is een donnay broek en ik vind die dingen altijd heel fijn zitten, vooral als ze net nieuw zijn want dat zijn ze heel zacht van binnen.

dit hempje kwam ook al voorbij in mijn favorieten van juni. Het is een hempje van de sting en ik heb hem gekocht in de uitverkoop. Ik vind de kleur erg mooi en vind het ook erg leuk dat er kant in zit. Ik had geen kledingstukken met kant erin en vond dat ook nooit zo leuk maar dit hempje heeft dat veranderd.

dit short heb ik pas een week maar heb hem al vaak gedragen. Hij komt van de H&M en ik vind hem een heel leuke kleur hebben. Ik vind de studs er niet zo heel leuk op maar die zie je niet als ik hem draag omdat mijn tops er altijd over heen vallen.

dit is dan misschien geen kleding maar ik vond het toch leuk om deze erbij te doen, mijn nieuwe slippers! Ik heb ze bij de H&M gekocht en heb ze vooral op zeilkamp erg veel gedragen. Ik vind ze heel kleurrijk en vind de tribal print erop heel erg leuk.

deze blouse heb ik ook al erg veel gedragen ook al heb ik hem nog niet zo heel lang. Hij heeft ook tribal print, net als de slippers en hij komt ook van de H&M. Ik vind het heel leuk dat hij zwart wit is en hij vrij lang is. Ik ga hem deze zomer zeker nog vaak dragen.

nog een blouse! Deze komt ook van de H&M en heeft een hele leuke print met veertjes. Ik vind kledingstukken met veertjes heel leuk en hoewel dit het enige kledingstuk met veertjes in mijn kast is ik zou er best meer van willen. Ik vind de kleur van de veertjes heel mooi en vind de blouse heel leuk om te dragen.

welke kledingstukken draag jij op dit moment graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen