dinsdag 23 juli 2013

leuke iphonehoesjes


ik heb geen iphone maar zou er heel graag één willen. In dit artikel laat ik jullie zien welke hoesjes ik zou kopen als ik er wel één had.






deze heb ik al vaak op internet zien staan. Ik vind hem zo leuk! Een camera, volgens mij hardcase. Ik zou hem zo om mijn iphone doen.


de tribal print is nu helemaal in en ik vind hem heel erg leuk. Op kleren, schoenen maar ook op iphone hoesjes. Deze vind ik ook hele gave kleuren hebben, dat paars en turkoois.

een meisje bij mij op school heeft dit hoesje ook en ik vind hem super leuk. Ik hou van muziek en vind het dan ook super leuk om een casettebandje om mijn iphone te hebben.



dit hoesje heb ik al vaker voorbij zien komen en vind ik super schattig. Ik vind het vooral super schattig dat hij oortjes heeft. Ook het beertje vind ik super schattig en zou ik zo om mijn iphone doen.


deze panda is ook super schattig en ik vind het vooral heel erg leuk dat hij in het zwart wit is. De panda kijkt ook heel erg schattig.



ik hou van uilen. Ik heb shirtjes met uilen en vind ze altijd heel erg leuk op accesoires en andere dingen. Ook op dit iphone hoesje vind ik hem heel erg leuk. Ik vind het ook heel leuk dat het hele hoesje is opgevuld. Dus niet een klein plaatje en de rest van het hoesje één kleur, nee dit is veel leuker.



de snor! Hoe kan hij nou ontbreken? Ik hou van snorren en waarschijnlijk is het eerste iphonehoesje wat ik ga kopen er één met een snort er op. Deze vind ik al helemaal leuk omdat de achtergrond ook nog eens heel erg leuk is.



ik hou heel erg van kledingstukken of andere dingen waar de amerikaanse vlag in zit verwerkt. Daarom zou ik sowieso een iphone hoesje met de amerikaanse vlag er op kopen. Deze vind ik vooral heel leuk omdat hij er meer vintage uit ziet.



ik hou van olifanten! En deze is helemaal leuk omdat hij bestaat uit bloemen. Als ik een iphone zou hebben zou ik er heel graag één willen met een olifant er op. Misschien deze wel.




lego! Ik heb er vroeger heel erg vaak mee gespeeld en toen ik deze hoesjes tegen kwam was ik verkocht. Deze hoesjes bestaan uit meerdere kleuren lego blokjes en dat vind ik heel erg leuk. Ik zou hem zeker heel lang om mijn iphone doen.

welke vind jij het leukst?






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen