donderdag 4 juli 2013

leuke dingen dit schooljaar.



het schooljaar is alweer bijna voorbij, morgen nog en volgende week nog 3 dagen zeilkamp. Dit jaar was bijzonder, ik heb veel geleerd en heb me ontwikkelt. In dit artikel vertel ik jullie over de leuke dingen dit schooljaar.




- kerstlunch op school. 
er werd ons gevraagd om allemaal wat lekkers te maken en dat mee naar school te nemen, ook mochten we slingers en andere versielsels meenemen. Het was heel gezellig!

- vakantiebeurs.
voor Maatschappij moesten we een "vakantiebeurs" houden, dat hield in dat je een kraampje ging maken over een land en daar allemaal informatie over opzocht, ook kon je je kraampje inrichten met allemaal typische dingen van het land. We moesten tot een uur of 8 op school zitten maar het was heel gezellig.

- de leuke pauzes.
ik heb een vast vriendinnengroepje waarmee ik altijd pauze hou. We houden al sinds het begin van de eerste pauze en zijn dus al heel close geworden. Het is altijd zo gezellig met ze! We kunnen goed praten met elkaar, maar lol hebben kunnen we ook zeker. Zo hebben we een keer een watergevecht gehouden in de pauze, gewoon binnen in de school. Ook hebben we een keer een boek uitgelaten, was super grappig.

















- als de docenten een goede bui hebben.
de docenten bij mij op school zijn (bijna allemaal) heel aardig! Vooral als ze een goede bui hebben want dan gebeuren er altijd leuke dingen tijdens de les, zo heeft een docent ons laatst tijdens de les allemaal rare foto's laten zien die ze bij het docentenuitje heeft gemaakt, zo grappig! En zo zijn er dit jaar nog wel meer van dat soort dingen gebeurd.

- picknicken onder schooltijd.
nee, ik heb niet gespijbeld! Vorige week woensdag had ik uitval en ben ik met twee vriendinnen gaan picknicken in het park. We hadden allemaal eten ingeslagen en zijn in het park gaan zitten om dat op te gaan eten. Ik kende die vriendinnen nog niet eens zo lang maar het was zo gezellig en ik ben heel blij dat we bij elkaar in de klas zijn gekomen en zo vriendinnen zijn geworden.

- zingen voor een docent die 50 werd.
een docent werd 50 en dat moest gevierd worden! Iedereen moest verzamelen en voor haar zingen, ze werd er helemaal emotioneel van.

er zijn vast nog heel veel meer dingen gebeurd maar anders werd het artikel een beetje te lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten