maandag 8 juli 2013

Kijkje in mijn leven- crematie, warm weer en een pianospelende kat.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven. Deze week was verdrietig, mijn opa werd gecremeerd. Maar deze week was ook heel leuk en gezellig. Ik had mijn laatste schooldagen en heb gezellige dingen gedaan met vriendinnen. Lees snel verder voor de foto's!





een heerlijke lunch.


ik hield een watergevecht met mijn broertje, en ik was heel erg nat.


alles was nat.

zondag zag ik er net uit, want ik had een afsluitend concert met orkest. Ik draag nooit rokjes maar voor deze keer moest het.

zondagavond kwam Mara en genoten we van de warmte in de tuin.

Mara bleef slapen en de volgende ochtend aten we wentelteefjes, als ik eerlijk moet zijn vond ik ze helemaal niet lekker. Ik weet niet waardoor het kwam maar ze smaakte heel raar.
wentelteefje van dichtbij.

Ik ben Dinsdag en woensdag volledig vergeten foto's te maken, maar vertel even wat ik heb gedaan. Dinsdag had ik ongeveer een normale dag school. En woensdag heb ik gewerkt aan een eindopdracht voor natuur.


voor mijn opa. Een tante kwam met het idee om allemaal een kaars te maken. We kregen was en konden daar iets uitsnijden dat bij ons paste. Ik maakte een camera.


donderdag ging ik met de trein naar Haarlem voor de crematie van mijn opa.

deze auto kwam ik daar tegen, vind ik leuk!


er stonden prachtige bloemen op het balkon.


Het uitzicht vanaf het balkon. De flat waar mijn opa en oma wonen ligt aan een heel mooi park. 


de rouwauto's stonden klaar.




wij mochten mee met de volgauto. Het was een ontzettend mooie auto en ik heb genoten van het ritje. Ik voelde me wel heel erg bekeken, aangezien iedereen je nakeek op straat. Wat ook erg raar was was dat er mensen waren die dachten dat ze gewoon zomaar door de rouwstoet konden rijden. Ontzettend onbeleefd!


de rouwauto.


de kist. Wat zag alles er mooi uit!


de uitvaart was erg mooi. Er zijn mooie toespraken gegeven en er  is mooie muziek gespeeld. Het was een prachtig afscheid en ik heb nu het gevoel dat het goed is. Het was zijn wens, en die is in vervulling gegaan. Ik werd wel een beetje emotioneel maar dat hoort er bij. Ik heb met een deel van de familie iets voor hem gespeeld.


vrijdag was het erg lekker weer, dus besloot ik mijn slippers van de H&M aan te trekken.


Lodewijk ziet eten.


bij het kacheltje in comfy kleren.

picknicken met Ande en Cato.


het was zoo warm!


het liedje van intouchables aan het oefenen op de piano. Ik vind het een heel mooi nummer.

en Lodewijk luistert mee.


schatje.

Dit was mijn week weer! Als je dit leest ben ik op zeilkamp en de rest van de week bestaat vooral uit overgangscertificaten ophalen en eindejaarsfeestjes vieren.

hoe was jouw week?




















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen