donderdag 11 juli 2013

hoe ik mijn sieraden opberg.





ik schreef laatst een artikel over mijn favoriete sieraden. Nou leek het me leuk om jullie ook te laten zien hoe ik mijn sieraden opberg. Lees snel verder!




ik heb voor mijn verjaardag ooit deze bakjes gekregen. De vriendinnen van wie ik het kreeg hadden er allemaal make up in gedaan. Nadat ik de make up er uit had gehaald heb ik de bakjes in mijn kast gezet en er niks mee gedaan. Tot ik op zoek was naar nieuwe bakjes voor mijn sieraden...


het zijn 3 hartjesdozen en 1 doosje met muzieknootjes erop. De hartjesdozen verschillen van grootte.


in het doosje met de muzieknootjes bewaar ik mijn kleine oorbellen. Het is altijd veel zoekwerk om twee dezelfde oorbellen bij elkaar te vinden maar het werkt goed!


in het kleinste hartjesdoosje bewaar ik mijn grote oorbellen.


in het middelgrote hartjesbakje bewaar ik mijn kettingen.


in het grootste hartjesbakje bewaar ik mijn armbandjes. Hij kan nog nét dicht. Ik heb ook zoveel armbandjes...

dit is hoe ik mijn sieraden opberg hoe berg jij je sieraden op?


1 opmerking: