dinsdag 2 juli 2013

gekke jurken.

als ik op internet kijk zie ik allemaal leuke kledingstukken voorbij komen. Van gekke jurken tot hele kunstwerken. In dit artikel laat ik jullie mijn favorieten zien.





in zo'n jurk zou ik wel rond willen lopen! Deze geeft licht in het donker en vind ik heel erg mooi.


ik weet niet waarvan deze jurk gemaakt is maar ik vind hem heel erg mooi. Hij is van plastic ofzo maar ik vind de kleuren heel erg mooi



deze jurk is gemaakt van fruit en groente en vind ik heel erg grappig.


een jurk van papier! Deze heeft hele mooie kleuren en vormen.


deze is ook echt heel erg mooi en lijkt bijna op een jurk van normaal materiaal, maar hij is gemaakt van kranten.



en deze is gemaakt van plastic tasjes, vind ik ook heel mooi.


wow! Deze is ook echt heel mooi, een jurk van ballonnen.


een jurk van theezakjes! Ook heel mooi maar ik vraag me wel af of ze al gebruikt zijn...

welke jurk vind jij het gekst?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten