zaterdag 6 juli 2013

Frans.

Ik hou van frans. Franse films, muziek enzovoort. Het enige niet leuke vind ik de taal.  Ik vind Frans een verschrikkelijk vak en wacht op de dag dat ik het eindelijk kan laten vallen. De taal zou misschien nog wel mooi kunnen zijn maar ik heb docenten die het niet goed geven. Daardoor worden de lessen erg saai en vind niemand Frans meer leuk. Maar buiten de taal om hou ik van franse dingen. Ik kan maar naar Franse films blijven kijken en zoek altijd de film muziek op om die vervolgens te gaan luisteren.




Frans muziek is heel rustgevend en mooi om naar te luisteren. Ik heb een aantal nummers op mijn computer staan en zal de leukste aan jullie laten horen.

het grootste deel komt uit de film Amelie


















en de films, ik hou van Franse films. Er zijn nog heel veel Franse films die ik wil zien maar er zijn er toch 3 favoriet. Intouchables, Amelie en les choristes.








wat vind jij van franse films en muziek?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten