zaterdag 20 juli 2013

5 leuke dingen.


er zijn veel leuke dingen in het leven. Sommige zijn zo leuk dat je ervan gaat springen en dansen, van sommige krijg je alleen een lachje op je gezicht. In dit artikel vertel ik jullie wat meer over 5 dingen waar ik blij van word. Sommige zijn erg simpel maar ik word er erg blij van.





1. vrolijke mensen
ik ben vaak vrolijk en blij en zit meestal met een brede grijns op mijn fiets. Maar dat is niet bij iedereen zo, hoe vaak ik niet mensen tegen kom die chagrijnig voor zich uit kijken. Als het dan een mooie zonnige middag is zie ik iedereen ineens opfleuren en daar word ik zelf dan ook heel blij van. Iedereen is meteen een stuk aardiger tegen elkaar en dat vind ik leuk om te zien. Ik hou er niet van als mensen asociaal doorfietsen terwijl je voorrang hebt, of je zomaar ineens gaan uitschelden ofzo. Als iedereen dat dan wat minder doet voel ik me vrolijk.

2. de slappe lach hebben met leuke mensen.
ik vind het zo leuk om de slappe lach te hebben met vriendinnen of andere mensen! Ik heb hem best vaak en ben dan altijd heel erg blij met de vriendinnen en mensen om mij heen. Ik vind het vooral ook heel leuk om zo hard te lachen dat je buikpijn krijgt.




3. spontane dingetjes
ik hou van spontane dingen. Het hoeft niet iets groots te zijn. Een lief berichtje van een vriendin, spontane knuffels of een lief briefje van mijn moeder. Ik hou er van om verrast te worden en kan daar dan ook heel erg van genieten. Ik ben dan de hele dag vrolijk en blij en laat dat niet zo snel verpesten door iets minder leuks.


4. als ik al heel lang op zoek ben naar de naam van een leuk liedje en het dan eindelijk vind.
ik vind de muziek onder reclames altijd heel leuk maar weet nooit hoe het liedje heet of van wie het is. Ik heb nu wel zo mijn trucjes gevonden maar ik ben altijd blij als ik weer weet hoe dat ene leuke liedje heet.

5. andere mensen blij maken.
ik vind het leuk als andere mensen blij zijn, en dan al helemaal als het komt doordat ik iets heb gedaan. Het hoeft maar heel klein te zijn maar als andere mensen er blij van worden vind ik dat heel leuk om te zien. Ik merk hoe belangrijk het is om andere mensen te helpen, vooral doordat ik nu vrijwilligerswerk doe en zie hoe blij de mensen die ik help daarvan worden.

wat vind jij leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen