zondag 14 juli 2013

4 weken weg.

morgen ga ik op vakantie en ik wou jullie even vertellen hoe ik dat allemaal ga doen als ik op vakantie ben. Het word dan namelijk iets anders op mijn blog.

Ik ga 4 weken weg en heb zo veel mogelijk vooruit geprobeerd te werken. Ik heb dus zo'n 30 artikelen moeten schrijven om helemaal vooruit gewerkt te zijn. Helaas is dat niet gelukt. Ik heb op vakantie misschien ook nog wat dagen de tijd maar ik kan niet beloven dat er elke dag een artikel online gaat komen als ik weg ben. Ik heb sowieso tot eind juli vooruit gewerkt en daarna zal er misschien om de dag een artikel online komen zodat jullie nog wel wat te lezen hebben.

Ook gaan er wat veranderingen plaatsvinden. Zo kan ik geen kijkje in mijn leven maken als ik weg ben dus heb ik besloten dat het kijkje in mijn leven niet komt als ik op vakantie ben maar dat er een extra lange komt in de week dat ik terug kom van vakantie. Ik weet niet precies wanneer ik terug kom van vakantie maar het zou rond half augustus zijn. Daarna ga ik weer volop aan het werk om jullie weer elke dag een artikel te geven. Ik hoop dat jullie snappen dat ik ook van mijn vakantie wil kunnen genieten zonder elke dag te moeten denken aan het vooruit werken van mijn blog. Ik ben echt heel erg toe aan vakantie, even weg van alles. Ik zal proberen zoveel mogelijk artikelen klaar te zetten maar ik kan niks beloven.


2 opmerkingen:

  1. Hey Vinkie

    ik ging even checken of we elkaar komende maandag zien. Nee dus, balen! Grapje, op vakantie gaan is zeker ook leuk. Tot midden augustus dan maar :)

    Knuffel
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Vinkie

    ik ging even checken of we elkaar komende maandag zien. Nee dus, balen! Grapje, op vakantie gaan is zeker ook leuk. Tot midden augustus dan maar :)

    Knuffel
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen