dinsdag 4 juni 2013

youtube

ik doe nog niet zo lang aan youtube maar maak al best lang filmpjes. ik heb al sinds ik 9 ben een camera en was toen ik klein was altijd al aan het nadenken over mooie shots. de eerste filmpjes die ik maakte waren een soort "spionagefilmpjes" we hadden toen net een creche naast ons huis en daar sloop ik dan binnen met een vriend en filmde alles. na een tijdje stopte we daar mee en stond het filmen een tijdje uit. maar in de eerste kwam het weer helemaal terug en maakte ik videoclips bij nummers. de kwaliteit was heel slecht maar het idee was leuk. ook vond ik het super leuk om te doen. ik deed het tot de zomervakantie en daarna deed ik het niet meer, niet omdat ik het niet leuk vond maar simpelweg omdat ik het druk had. daarna ben ik het vergeten waardoor ik allemaal on afgemaakte clips op mijn computer heb staan.
de eerste video die ik op youtube plaatste en de enige afgemaakte  clip. Het idee is nog best goed maar de uitvoering niet. Als ik deze clip nu terug zie haal ik hem het liefst weer van youtube af. 

toen mijn vriendin meer youtubevideo's ging kijken en fan werd van o.a teske besloot ik ook eens te gaan kijken. binnen de kortste keren was ik geabonneerd op heel veel mensen en keek ik elke dag een paar video's. ik begon een eigen youtubekanaal maar mensen op school vonden dat niet leuk en begonnen me ermee te plagen. op een gegeven moment was ik het zat en verwijderde ik mijn kanaal. ik startte een nieuw kanaal onder een naam die zij niet wisten. ik vind het heel leuk om video's te maken en ga zeker nog heel lang door.

mijn vraag aan jullie is. wat vinden jullie van mijn youtubekanaal? hebben jullie misschien nog ideeen voor video's of wat zouden jullie nog graag willen zien? tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen