donderdag 6 juni 2013

tumblr


het grootste deel van de afbeeldingen op mijn blog komt van tumblr. als ik een mooie afbeelding zoek ik in het engels en zet er tumblr achter. gegarandeerd mooie afbeeldingen! ik zit uren achter mijn computer om mooie afbeeldingen te zoeken. in dit artikel laat ik jullie mijn mooiste tumblr afbeeldingen zien.






ik ben een dromer en zoek vaak afbeeldingen van dromenvangers op tumblr. deze vind ik echt het allermooist. Ik hou van dromenvangers. Ze staan symbool voor dromen, iets wat ik heel erg graag doe. De kleuren, positie en maken het een heel erg mooi geheel. Ik hou van deze foto.



toen ik op "music of the moment" zocht kwam ik bij deze foto, wat is deze leuk zeg! Ik hou van muziek en ik luister dan wel niet meer naar cassettebandjes toch vind ik ze nog wel heel erg leuk! Bij deze foto vind ik de kleuren ook heel erg mooi. 


deze foto heeft iets bijzonders. Iets heel erg bijzonders. Het is gewoon een simpele hand met water en bootjes maar toch heel erg leuk om naar te kijken. Gewoon het creatieve idee van de foto vind ik mooi. Je bedenkt niet zomaar van "he, laat ik mijn hand even met bootjes fotograferen" Hier is goed over na gedacht. Ook de details op de foto vind ik erg mooi. De bootjes die zo klein zijn gevouwen, de vogels erboven enzovoort. 



ja, ik hou van scrabblestenen. Ik vind ze een heel erg leuk effect geven op foto's. Deze tekst is natuurlijk heel erg leuk en past heel erg goed bij mij. Ik hou van lachen! Ook bij deze foto vind ik de kleuren weer heel erg mooi, ook vind ik de details van de foto mooi. Je ziet bijvoorbeeld dat niet elke scrabblesteen dezelfde structuur heeft. Zo zie je bij de -E meer de streepjes in het hout dan bij de -S. 


deze foto heeft wat zweverigs. Hij is natuurlijk heel erg onrealistisch maar toch heel erg mooi. Misschien heeft hij ook wat met dromen te maken? Zoiets als, als je maar goed genoeg je best doet kan alles? Ik vind de tekst er zeker bij passen en vind hem ook zeker waar. Ik droom ook van dingen en als ik maar hard genoeg mijn best doe lukt het me ook. Neem bijvoorbeeld mijn blog. Ik droomde over een blog die mensen leuk vonden om te lezen en waar ik dagelijks artikelen op plaatste. Ik krijg veel leuke reacties op mijn blog en mijn blog groeit goed. 

ik blijf zeker nog veel foto's van tumblr opslaan welke foto vind jij het mooist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen