vrijdag 7 juni 2013

summerfeelings


het is dan eindelijk zo ver! De zomer is begonnen. Of in ieder geval, ik hoop het. Het was deze week al echt zomerweer en dat kon je ook wel merken in Nederland. Iedereen trok meteen korte broekjes en tanktops uit de kast en ging naar de ijszaak of naar het park. Natuurlijk deed ik mee.

Wat hou ik van dit weer zeg! Ik was in Januari de winter al zat maar toen het in april nog steeds koud was was ik bijna van plan niet meer naar buiten te gaan totdat het weer warm werd. Maar gelukkig begon het dan in juni eindelijk wat warmer te worden, dan moet het ook wel zo blijven want anders hebben we er niks aan. Ik vind het ook wel tijd worden hoor, het is verdomme al juni.

En nou hopen dat het ook een tijdje zomer blijft, niet tot augustus maar tot november ofzo. Ik vind dat dat ook een keertje mag, is het tenminste warm met mijn verjaardag :)


ik wacht ook met smart op de dagen dat ik weer naar het strand kan om daar te gaan zwemmen, ijsjes te eten enzovoort. Ik ben dit jaar al wel naar het strand geweest maar toen moest ik een jas aan en kon ik niet zwemmen. Zwemmen is één van mijn favoriete bezigheden in de zomer en dan het liefst op het strand. Het strand is prachtig in de zomer en van het strand krijg ik altijd summerfeelings.

Er zijn ook wel wat nummers waar ik summerfeelings van krijg. Chef'special is sowieso heerlijk voor op het strand maar het nummer deadline is toch wel het allerfijnst.


en wat dacht je van by my side van david choi?


tja, en dan kan fun met walking the dog niet ontbreken. 




Ik moet nog wel snel even zomerkleren kopen, ik heb alvast een polyvore collage met mijn zomer musthaves gemaakt.

summer musthaves.

en tot slot nog wat afbeeldingen waar ik helemaal summerfeelings van krijg.






waar krijg jij summerfeelings van?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten