vrijdag 28 juni 2013

R.I.P. Opa.

er is gisteren geen artikel online gekomen. en dat spijt me heel erg. Maar het had een reden, een hele goede zelfs. Ik vertelde jullie al er al meer over in de persoonlijke update maar nu is het toch echt gebeurd. Mijn opa is woensdagavond overleden en hoewel ik het al voelde aankomen ben ik er erg verdrietig over.




ik ga er niet heel uitgebreid op in maar wou er toch graag een artikel aan wijden omdat het ook wel wat met mijn blog te maken heeft.

Mijn opa heeft euthanasie gedaan, een soort van inslapen maar dan niet met dieren maar met mensen. Hij kreeg een spuitje met een soort gif en ging daardoor dood. Hij kreeg het spuitje om 20:00 maar zijn hart stopte pas om 21:30 met kloppen.

Ik heb vorige week zaterdag afscheid van hem genomen en een boek van hem gekregen waar hij iets in heeft geschreven. Het afscheid was heel mooi en daardoor heb ik er vrede mee gekregen dat hij ervoor heeft gekozen euthanasie te laten doen.

Dat mijn opa dood is heeft ook wat invloed op mijn blog. Zo heb ik niet altijd de concentratie om artikelen te schrijven en zullen er dus ook minder artikelen online komen de komende tijd. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben en het goed vinden dat ik de komende tijd wat rustiger aan doe met mijn blog, ik vind dat dit namelijk even voor gaat. Na volgende week zullen er weer elke dag artikelen online komen.



ik kreeg dit boek van hem. 

en dit heeft hij er in geschreven.


mijn opa word donderdag gecremeerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten