zaterdag 15 juni 2013

programma's die ik graag kijk.


Ik kijk niet zo heel erg vaak tv. Maar als ik tv kijk kijk ik eigenlijk bijna altijd naar de zelfde programma's. Ik zal jullie vandaag vertellen welke programma's dat zijn en waarom ik ze zo graag kijk.



flikken Maastricht
dit is echt mijn favoriet programma! Helaas is het seizoen al afgelopen en begint het nieuwe seizoen pas eind dit jaar. Flikken Maastricht gaat over Floris Wolfs en Eva van Dongen. Zij werken bij de recherche van de politie Maastricht. Elke week is er een spannende zaak die ze moeten oplossen. Ook spelen er nog wat dingen in hun privéleven. Ik vind dit programma zo leuk omdat het heel spannend is. Ik kijk ook wel eens naar andere politieseries maar vind het leuke aan flikken Maastricht dat er veel humor in zit en dat je ook nog veel meemaakt van het privéleven van Eva en Floris. Ik zit elke vrijdagavond aan de buis vast en verheug me heel erg op het volgende seizoen.



ga over de streep
ik wou dit artikel eerst over de series die ik volg doen. Maar toen kwam ik erachter dat de enige serie die ik volg Flikken Maastricht is. Vandaar dat ik het over mijn favoriete programma's doe. Éen van mijn favoriete programma's is ga over de streep. In ga over de streep leren scholieren elkaar in één dag heel goed kennen. Dat doen ze door middel van de challenge day. Een dag vol met serieuze  gesprekken en leuke spelletjes. Het programma staat bekend om de streep, alle leerlingen verzamelen zich aan de andere kant van de streep en er worden vragen gesteld zoals: "ga over de streep als je nooit kind hebt kunnen zijn." de scholieren waarvan dat op toepassing is steken de streep over. Daar komen vaak verschrikkelijke verhalen uit. Ik moet altijd stiekem een traantje laten bij dit programma. Al die vervelende verhalen en al die indringende vragen. Misschien zou ik bij sommige dingen zelf ook oversteken.


de grote improvisatieshow
dit programma is hi-la-risch! Het is eigenlijk gewoon hetzelfde als de lama's maar dan met een andere naam. Ruben van der Meern, Tijl Beckand doen samen met verschillende gastspelers verschillende spelletjes. Sommige ken je misschien wel van de Lama's maar anderen zijn compleet nieuw. Ruben van der Meern vond ik al heel erg grappig bij de Lama's dus ik vind het super leuk dat hij hier ook in zit. Ik lach niet vaak om tv programma's of films maar dit programma is het toch gelukt om mij dubbel te laten liggen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten