vrijdag 21 juni 2013

persoonlijke update.

het is al weer even geleden dat ik weer een artikeltje schreef waar in ik vertelde hoe het met me ging. Nu staat er best veel te gebeuren wat ik met jullie wil delen. Lees snel verder!




nog 10 dagen school en dan kan ik eindelijk genieten van mijn vakantie! Ik ga ook nog op excursie met school en verheug me daar heel erg op. Het word super gezellig met mijn vriendinnen en ik ga er heel erg van genieten. En dan op vakantie woohoo! Ik ga dit jaar naar Engeland en heb daar heel veel zin in, dit is de eerste keer dat ik er naartoe ga en ik verheug me er heel erg op. Ik denk wel dat ik aan het begin in de war zal raken met het links rijden. Maar dat went vast snel.



Nu over naar wat minder leuks. Ik heb een opa die al erg oud is, 86. Hij heeft al jaren parkinston en is in september  in het ziekenhuis beland. Gelukkig is hij opgeknapt maar hij gaat nu weer achteruit. Daarom heeft hij besloten euthanasie te doen. Hij gaat dus binnenkort dood. Dit is de enige opa die ik nog heb en ook de enige die ik heb gekend. Ook is dit dan het eerste familielid dat overlijd. Waarschijnlijk gaat hij maandag de euthanasie doen en word hij de week daarna gecremeerd. Ik probeer er nog maar niet te vaak aan te denken want het is natuurlijk niet zo leuk. Maar het komt natuurlijk steeds dichterbij en dat maakt me bang. Ik weet niet goed wat ik ga voelen als hij dood is, ook omdat dit het eerste familielid is dat overlijd.


en nog wat minder leuks. Ik ben 2 weken geleden gevallen en had daarna een raar bultje op mijn pols, ik ben daarvoor naar de dokter geweest en die heeft er naar gekeken. De dokter zij dat het niks ergs was. Maar maandag kreeg ik weer last van mijn pols. Ik kreeg zelfs pijn bij simpele dingen als mijn haar borstelen, tanden poetsen en zelfs deuren open doen deed pijn. Dus besloot ik  weer naar de dokter te gaan. Ik moest foto's laten maken. Ik vond het best eng maar uiteindelijk viel het wel mee. Mijn pols is gekneusd en ik moet een week of langer rust houden. Dat betekent: geen viool spelen, geen piano spelen, niet paardrijden, niet naar mijn vrijwilligerswerk enzovoort. Dat vind ik ontzettend jammer aangezien aanstaande maandag de laatste keer vrijwilligerswerk is voor de vakantie. Ook hebben we net een nieuwe piano waar ik dus nu ook niet op kan spelen. Ik heb volgende week 2 concerten: één voor viool en één voor orkest en daar moet ik ook voor oefenen, maar met mijn pols kan dat nu dus ook niet. Dat vind ik ontzettend jammer en ik hoop dat hij snel geneest.




dit was mijn persoonlijke update weer, hoe is het met jullie?


1 opmerking:

  1. Hey Vink,

    ik hoorde je maandag over een blog en besloot daarom maar eens je naam te googlen.
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je opa. En sterkte tijdens de begrafenis.
    Die pols is wel pech zeg.
    Ik zie je weer tijdens de BBQ?

    Je geheime aanbidder.

    Ehhh, nee gewoon Hannah.

    BeantwoordenVerwijderen