zaterdag 8 juni 2013

outfit inspiratie.

Ik had de lookbook app op mijn ipod gedownload maar die deed het niet. Maar ik zag op andere blogs heel veel mooie outfits van lookbook en toen ik hoorde dat er ook een site van was nam ik meteen een kijkje. Ook besloot ik de mooiste outfits met jullie te delen.






het enige wat ik niet mooi vind aan deze outfit zijn de schoenen, wat zijn die lelijk zeg! Voor de rest vind ik het jurkje gecombineerd met het jasje wel iets stoers hebben. Ik hou van stoere dingen en vind het daarom een erg leuke combinatie. Ik zou zelf ook wel zoiets dragen.


deze outfit is wat kleurrijker dan de vorige maar ook heel erg leuk. Ik vind de kleuren blauw gecombineerd met geel heel erg leuk. De jump suite vind ik ook een heel erg leuk patroon hebben. Ik zou graag een jump suite willen voor de zomer maar weet niet zo goed waar ik een leuke kan kopen. Ja, ik zou dit zeker zelf ook aan trekken. 


dit is dan weer wat heel anders dan de vorige outfit maar i love it. Ik hou ervan om er stoer, soms jongensachtig bij te lopen. Ik heb hier al eerder een artikel over geschreven (klik) Ik vind de combinatie van het rood in het vestje met het donkere van de rest van de outfit heel erg leuk. Ik zou dit zeker naar school ofzo dragen. 


deze is ook weer kleurrijker maar heel erg leuk. Ik vind het leren jasje samen met het kleurrijke jasje heel erg leuk. Ook vind ik het hoedje heel erg leuk. Ik vind hoedjes heel erg leuk maar heb er eigenlijk haast geen één. En alles samen maakt de outfit helemaal super! 


deze outfit is best wel basic maar heel erg leuk. Rond deze tijd van het jaar zie ik er meestal ook wel ongeveer zo uit. Gewoon simpel een panty met een shortje en gaan! Ik vind de zwart wit gestreepte shirtjes altijd heel leuk om te combineren en combineer ze daarom ook vaak met een panty. 


deze outfit is heel erg simpel maar ik wou hem er toch graag bij doen. Ik vind de manier waarop dit op de foto is gezet heel erg mooi. Doordat het zo op de foto is gezet vind ik de outfit heel bijzonder terwijl hij eigenlijk heel erg simpel is. De blik van het meisje en de rust die de foto uitstraalt, wauw. Ik ben niet zo van basic maar als het dan zo op de foto word gezet voel ik er toch wel wat voor.


stoer maar toch ook weer net, dat is deze outfit. Het rokje zorgt ervoor dat de outfit best net is maar samen met de pet word het weer heel erg stoer. Super leuk vind ik dat! Ik zou dit misschien niet zo heel snel aan doen, maar het bewonderen kan altijd, toch? 


deze outfit vind ik het aller aller aller mooist van allemaal. De jumpsuite is super mooi en samen met het colbertje en de all stars word hij helemaal awesome! Ik ben helemaal verliefd op deze outfit en kan hier maar naar blijven kijken. wow.


als ik terug kijk op al deze outfits zie ik dat ik eigenlijk bijna alleen maar jurkjes, rokjes en jumpsuites heb uitgezocht, iets wat ik bijna nooit draag. Misschien is het een plan om die eens aan te schaffen. Maar nou terug naar de outfit hierboven. Ik vind hem heel erg leuk. Gewoon het zwart/ donkerblauw gecombineerd met het wit. Super.


zo dit waren ze dan! welke outfit vind jij het mooist?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen