vrijdag 14 juni 2013

muziek.


Toen ik 3 jaar was kwam ik op het idee om viool te gaan spelen. Ik maakte van wat slaginstrumentjes een viool en speelde er vrolijk op los. Toen ik 4 jaar was mocht ik van mijn ouders op vioolles. Wat was ik blij zeg! Na een jaar op een kartonnen viooltje te hebben geoefend mocht ik op een echte viool gaan spelen. Er zijn verschillende maten violen en ik begon op de aller, aller kleinste. Door de jaren heen zijn mijn violen steeds groter geworden. 
In groep 7 kwam mijn liefde voor muziek luisteren. Ik had een ipod waar ik leuke muziek op zette en die luisterde tijdens het werken op school. Dat hielp mij heel erg goed om mij te kunnen concentreren op mijn werk. Ik bleef muziek luisteren en begon er steeds meer van te houden. Ik kwam er achter dat mijn passie voor muziek heel erg groot was. Als ik muziek luisterde werd ik helemaal vrolijk, het hielp me concentreren op mijn werk en het liefst luisterde ik zo veel mogelijk muziek. 
Toen ik aan het einde van de eerste de film Amelie zag was ik meteen verliefd op de film, één van de redenen waarom was dat ik de muziek heel erg mooi vond. Toen ik me in de zomervakantie verveelde besloot ik de liedjes van Amelie op de piano te spelen. Ik heb alles aan mezelf geleerd en vond het heel leuk. Nu speel ik al bijna een jaar piano en ik vind het nog steeds heel erg leuk. Over een paar weken krijgen we een mini vleugel en daar ben ik heel erg blij mee. 
Mijn liefde voor muziek is niet minder dan vroeger. integendeel, hij is alleen maar gegroeid. Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe muziek en heb nu al zo'n 500 liedjes in mijn itunes. En ik blijf maar downloaden. Ik hou gewoon heel veel van muziek en blijf er zeker ook nog heel erg lang van houden. 

hou jij ook zo van muziek? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten