maandag 17 juni 2013

music of the moment #5



















er is weer een maand voorbij en dat betekent dat ik jullie weer ga vertellen welke muziek ik op dit moment heel leuk vind om te luisteren. Ik heb deze maand weer heel wat nummers gedownload. Lees snel verder!



het eerste nummer is een nummer van David Choi. Ik had dit nummer al een tijdje op mijn computer staan maar luisterde het een tijdje geleden pas voor het eerste. Ik vind dit een heel mooi nummer. Gewoon hoe het in elkaar zit. Ik word er helemaal rustig van.


dit liedje ken je misschien wel van de ikea reclame. Ik vind hem zo leuk! Het is een heel erg vrolijk liedje en ik word er heel erg vrolijk van. Vooral het fluitgedeelte vind ik leuk. 





en dit liedje? deze is van de Nikon reclame. Ik hoorde hem vaak op tv en elke keer zei ik weer "wat is dit een leuk liedje! Ik wil weten hoe hij heet" toen heb ik er een keer de tijd voor genomen om te kijken hoe hij heet en toen kwam ik op dit nummer. 




dit is ook een heel erg leuk nummer. ik ben in groep 8 een tijd fan geweest van Bruno Mars en daarna heb ik zijn muziek eigenlijk niet zo vaak meer geluisterd. Tot dat ik bij dit nummer kwam. Dit is een heel leuk nummer waar ik echt vrolijk van word!




Pink! Wat heeft zij een goede stem zeg. Dit liedje vind ik echt heel erg leuk. Vrolijk, grappig, leuk. Ja ik blijf maar naar dit liedje luisteren en hij verveelt nog niet!




over dit liedje vertelde Teske laatst in een video en ik vond hem leuk klinken. Ik had vaan het gevoel dat ik hem ergens van kende en zocht hem op op youtube. Ik vind hem heel erg leuk. Swingend en ook wel zomers. 




Mijn broertje vertelde mij dat dit een heel erg leuk nummer was en ik besloot hem op te zoeken. Ik vond hem heel erg leuk. Ik hou heel erg van nummers waar rap word afgewisseld met zang en als er dan ook nog een mooie pianomelodie in zit is het helemaal top. 




ik had read all about it part 3 al op mijn computer staan en toen die goed beviel besloot ik ook part  1 en 2 op te zoeken. Dit is part 1 met professor green. Super leuk nummer vooral ook weer omdat de rap en de zang elkaar afwisselen. 










omdat ik het druk had met huiswerk besloot ik wat rustigere muziek te luisteren. Toen kwam ik uit op de muziek uit de film amelie. Ik vond een filmpje van de hele cd achter elkaar en heb die geluisterd. Ik vond hem zo leuk dat ik besloot de nummers te downloaden. hierboven zie je mijn 3 favorieten. 


dit was mijn favoriete muziek op dit moment welke muziek luister jij nu veel?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen