woensdag 26 juni 2013

mijn style #16

het is weer tijd voor mijn style! Ik ben gegaan voor de lange broek deze keer. Lees snel verder! Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.
mijn style #16

ik ben voor de lange broek gegaan deze keer, ik weet het het is zomer maar zo voelt het nog niet voor mij. We hadden vorige week wel wat lekker dagen maar daar is het dan ook bij gebleven. Ik hou van de zomer maar hij heeft nog niet echt zin om op te komen dagen volgens mij. Nou ja, ik heb dus gekozen voor een outfit met een lange broek. Gewoon een simpel zwart hempje met een hele mooie bordeaux rode broek en schoenen. Ik hou van die kleur! Ik wou in de winter ook graag zo'n kleur broek maar kon hem nergens vinden. Het blousje heeft ongeveer de zelfde kleuren en past er dus perfect bij. De ketting vind ik super leuk! Ik hou van kettingen met snorren er aan en ik hou er ook van als de engels vlag in kleding/ accessoires is verwerkt, dus deze ketting is helemaal perfect.

wat vind jij van deze outfit?


1 opmerking: