woensdag 12 juni 2013

mijn style #13

vandaag laat ik jullie weer zien wat nou typisch mijn stijl is. Ik heb deze keer voor een zomerse outfit gekozen. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.

mijn style #13

zoals ik al zei heb ik deze week voor een zomerse outfit gekozen. De tanktop vind ik zo ontzettend leuk! Hij kwam ook al terug in het artikeltje over summerfeelings. Ik zou hem zelf heel graag willen hebben. Hij is gewoon zo cute met het hartje. Helaas heb ik geen spijkershortje maar ik vind ze wel altijd leuk om te combineren. Ik had geen zin in veel poespas als schoenen dus koos ik voor simpele witte sandaaltjes. Om nog een beetje in de hartjes sfeer te blijven koos ik voor een gouden armbandje met hartjes. 

wat vind jij van deze outfit?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen