woensdag 5 juni 2013

mijn style #12

het is weer woensdag, dat betekent dat er weer een mijn style is! Ik heb dit keer voor een outfit gekozen die ik erg leuk vind, maar die best wel anders is dan de kleren die ik meestal draag. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.
mijn style #12
laat ik beginnen met de tanktop: wow. Ik hou van shirtjes/tanktops met camera's erop. Toen ik deze zag was ik verkocht. Wat is die ontzettend leuk zeg! Het colbertje maakt het helemaal af en door er een gekleurde broek aan toe te voegen krijgt de outfit ook nog wat kleur. De all stars zijn basic, maar leuk en ze passen goed bij het zwart witte van het colbertje en de tanktop. Natuurlijk heb ik gekozen voor een leren armbandje. Dit keer een wikkelarmband omdat ik die erg leuk vind en al heel lang een keer wil hebben.

wat vind jij van deze outfit?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen