maandag 24 juni 2013

kijkje in mijn leven- vleugel, eten en oorlog.


er zijn weer 2 weken voorbij, dus het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven. Deze week bestond vooral uit leren, genieten van het lekkere weer en doktersbezoeken. Ik heb ook deze week mijn nieuwe camera gekocht waar ik al een artikel over heb geschreven. Een deel van deze foto's is dus gemaakt met mijn nieuwe camera omdat ik hem heel erg graag wou uitproberen. Lees snel verder!







zaterdag ging ik naar Mara. Altijd als ik naar mara ga maken we samen onze lunch dit keer bestond hij uit gebakken bananen...


en pannenkoeken met kaneel! Dit is echt een super goede uitvinding, is super lekker!


toen ik thuis kwam zag ik dat mijn vader een bakje frambozen voor mij had gekocht, lief!


's avonds kwam Nynke logeren en was er een erg mooie lucht.


en de volgende ochtend om kwart over 8 in de trein..

gelukkig scheen het zonnetje.
ik moest een concert spelen in de doelen in Rotterdam.


en de zaal was immens groot...
maar wat was hij mooi zeg! Het hele gebouw was prachtig, het kleurgebouw was heel mooi en het klassieke met toch iets moderns vond ik heel erg mooi.


toen we even pauze hadden haalde ik een milkshake kokos. Ik dacht eerst dat ze heel vies waren maar ik vind ze super lekker! We dronken hem op op een pleintje naast de doelen en daar gebeurde iets heel grappigs. We zaten op een bankje en ineens komt er een vrouw op ons af die vraagt "doen jullie ook aan yoga en komen jullie voor de yoga les?" wij zeiden nee en wat bleek, er was dus iets later een yoga les daar. Dus toen zaten er ineens zo'n 30 mensen yoga te doe daar.





maandag hadden Katinke en ik vrij genomen en besloten we wat lekkers te halen. We kochten een fles cola met een heel toepasselijke tekst :)


we keken intouchable, leuke film!


en natuurlijk toepasselijk een bak popcorn.


vind ik leuk.



na een half uurtje werd ik te hyper om verder te kijken dus besloten we om naar buiten te gaan. Het was lekker weer!


we kwamen een knuffeltje loner op een bank tegen. 


en dan heb je ineens twee piano's in de kamer staan...


de binnenkant van onze nieuwe vleugel. wow.


de opladeringang van mijn laptop is kapot en toen zijn mijn ouders op het perfecte idee om er een elastiekje om heen te doen, werkt geweldig!


dit is zo'n lekker drankje voor op warme zomerdagen!


frans leren :(


ik was vanaf zaterdag schoor en besloot wat te kopen voor mijn keel.


Lodewijk in de startblokken.


oorlogsarchief van mijn opa bekijken. 


het was zo vet om te zien! Dit zijn voedselbonnen.


mijn opa hield ook een soort dagboek bij, net als Anne Frank. Was heel leuk om te lezen.


een tijdschrift uit 1939.


en nog meer voedselbonnen.


kaas die uit een vliegtuig werd gedropt.


vroeger moest je dus belasting betalen voor je fiets :)


een abonnement voor 44 cent per week? Dat is nu wel wat duurder...

voor het kacheltje zitten.


dat was het kijkje in mijn leven weer voor deze keer, hoe was jouw week?























1 opmerking:

  1. Super leuk! Ik word altijd zo blij als ik de 'kijkjes in mijn leven' zie.

    Kaneelpannenkoeken zijn lekker :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen