maandag 10 juni 2013

kijkje in mijn leven- duits leren, lekker weer en afspreken met vriendinnen.


er zijn weer 2 weken voorbij, dat betekent dat het weer tijd is voor een kijkje in mijn leven. Deze week bestond vooral uit Duits leren, genieten van het lekkere weer en afspreken met mijn vriendinnen. Lees snel verder!





sinds kort plan ik mijn outfits. Dat scheelt zoveel tijd in de ochtend! En ja... ik doe dat in een winx club boekje.


tijdens het folders bezorgen scheen het zonnetje, heerlijk!


Duits leren. Ik had een toets deze week waar ik een goed cijfer voor moest halen, anders kreeg ik geen vwo advies. Ik heb de hele week hard geleerd en heb uiteindelijk een goed cijfer gehaald, maar helaas heb ik een havo advies gekregen.


's avonds haalde ik een ijsje met Daphne en Jasmijn. Ik had de smaken citroencake, witte chocolade en slagroom. Jammie!


het was heel erg gezellig!

dit eet ik de laatste tijd heel erg vaak, appeltjes met kaneel! Gezond en heel erg lekker.


hele blauwe lucht!


yum!


donderdag ging ik naar Luca. Luca had hele vette bellenblaas zwaarden waarmee we vrolijk bellen gingen blazen. 


het was weer heerlijk weer en we hebben de hele middag in de tuin gezeten.


we aten ook samen. 


we aten pannenkoeken, zelf gemaakt :)


omdat we iets te weinig hadden gemaakt aten we ijs als toetje.


Luca heeft een trampoline in de tuin waar we heel erg veel lol op hebben gehad. 


mooie ondergaande zon.



deze lucht is gewoon eng blauw.


Vrijdagavond zat ik voor het kacheltje met mama.


altijd zin in warme chocolademelk :)


zaterdag ging ik naar de stad met Ande, we lunchte bij mijn favoriete restaurantje. Wat was het weer lekker :)


dit shirt vond ik echt geniaal! Ik vond hem bij de new yorker.


alle geshopte spulletjes op een rij, hier komt nog een shoplog van!


donutknot gemaakt!


deze kocht ik ook in de stad: zure jelly beans! Wat waren ze lekker zeg!


mijn vader besloot wat sterkere vitamine B pillen voor mij te halen, zie het verschil.



mijn ouders hebben op de rommelmarkt in de wijk blauwe lampjes op de kop getikt. Die hebben ze nu opgehangen in de gang waardoor hij blauw is.



zaterdagavond keek ik naar de youtubebattle. Een heel erg leuk project waarin 3 teams allemaal opdrachten moeten doen. Het team met aan het einde de meeste punten wint.


ik was voor team sate!



heel erg veel folders. Ik ben helemaal klaar met mijn folderwijk en heb hem daarom ook opgezegd. Maar helaas moet ik nog 3 weken blijven door bezorgen. 

dit was mijn week weer! hoe was jouw week?


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen