vrijdag 7 juni 2013

je bent mooier dan je zelf denkt.

waarom is iedereen zo kritisch over zichzelf? Als ik 's ochtends in de spiegel kijk let ik ook alleen maar op de dingen die ik niet mooi vind en niet op de die ik wél mooi vind. Wat zou er gebeuren met ons als we eens wat minder kritisch op onszelf waren. 

Dove vond het zelfbeeld van vrouwen ook heel slecht en kwam toen met de dove real beauty schetsen. Ik heb laatst dit prachtige filmpje ervan gevonden. Ik heb laatst al een artikel geschreven over mooie filmpjes maar wou deze toch graag even met jullie delen.Gil Zamora is een tekenaar en heeft gewerkt bij de FBI. Hij heeft 7 vrouwen getekend volgens hun omschrijving. Hij zat achter een afscheiding en kon ze niet zien. De vrouwen hebben ook wat tijd door gebracht met een andere vrouw. Die vrouw moeten ze daarna gaan beschrijven en Gil tekent ze weer na. 


Erg he? Ik heb dit filmpje al heel erg vaak gezien maar blijf elke keer weer verbaasd. Wat denken we toch slecht over onszelf. We zijn allemaal zo mooi, maar we moeten het wel zien. Deze vrouwen zijn wel even bij de waarheid gebracht. Ik vind dit een heel erg bijzonder filmpje en zal hem zeker nog ontzettend vaak bekijken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen