zondag 30 juni 2013

favorieten juni!


juni loopt alweer op zijn eind en dus is het weer tijd voor mijn favorieten. Ik laat jullie om de zo veel tijd zien welke dingen deze maand favoriet waren, dit keer veel verschillende dingen!




we beginnen met twee kledingstukken. Dit zijn twee tops die ik nog niet zo heel lang heb. Ik vind ze heel erg leuk. Ze zijn zomers, stoer en leuk te combineren. Ik vind de kleur van het mintgroene hempje heel erg mooi en had nooit gedacht dat ik zoiets zou kopen. Ik hield helemaal niet van hempjes met kant maar toen ik deze zag was ik verkocht. Ik viel voor de kleur, en de prijs want hij was in de uitverkoop :).

het andere hempje is wat stoerder maar ook zeker heel leuk. Ik hou van hempjes met doodshoofdjes erop. Ik heb er nu 2 en ben er heel blij mee. Ik vond het vooral de structuur heel leuk. De print is ook nog een beetje girly en dat vind ik ook leuk. Ik hou van dit hempje!

nummer 2 favoriet is dit nummer. Wat is hij leuk zeg! Een beetje 's zomers, swingend en heel leuk om naar te luisteren. Ook vind ik de stem van de zanger heel leuk. Altijd als ik dit liedje op zet word ik automatisch blij. Normaal hou ik niet zo van dit soort muziek maar dit liedje maakt dat anders.

mijn camera! natuurlijk is hij favoriet. Ik heb hem nu ongeveer 3 weken en ik hou van hem. De foto's worden zoveel mooier en je kan zoveel meer met mijn camera. Soms heb ik niks om te fotograferen maar heb ik er wel zin in. Dus pak ik dan mijn camera en maak ik random foto's. Niets leuker dan dat.

deze heb ik nog niet zo heel lang geleden gekocht maar al heel vaak gedragen. De donut! Ik vind ze zo fijn zitten en ze zien er zo leuk uit. Ze zijn ook heel makkelijk te combineren bij een outfit en goed voor elke gelegenheid. Je voelt hem haast niet zitten en hebt ook haast niet het gevoel dat je een knot in hebt. Als ik een knot in heb zonder donut voel ik hem heel erg afzakken, maar met een donut er in helemaal niet! Dat vind ik super fijn.



deze twee filmpjes zijn ook favoriet en heb ik deze maand al erg vaak gekeken. De eerste is van eric (ericos) en daar moest ik heel hard om lachen. Hij doet een cinnamon challenge met Rutger (furtjuh) en hun reacties zijn zo grappig!

Het tweede filmpje is van jacksgap. Dit was het eerste filmpje wat ik van ze zag en ik lag meteen dubbel. Ze gaan eenwieleren in een winkelcentrum en dat levert hele gekke beelden op. Ze gaan ook naar de autowash en dat is echt mijn favoriete stukje van het filmpje, ik heb daar zo hard om moeten lachen!

we eindigen met deze app. Heerlijk tegen verveling en super verslavend! Ik had de gratis versie al op mijn ipod staan maar vond hem zo leuk dat ik besloot de betaalde versie te downloaden. Ik ben er niet goed in maar het is zo grappig! Het is de bedoeling dat je een kitten zo hoog mogelijk krijgt, je hebt challenges en verschillende levels.
kitten jump- 0,90






Geen opmerkingen:

Een reactie posten