donderdag 20 juni 2013

favoriete sieraden.


ik heb veel sieraden. Ik draag bijna elke dag sieraden, meestal armbandjes. Maar ik draag ook wel eens oorbellen of kettingen. Maar wat zijn nou mijn favoriete sieraden?











deze armbandjes draag ik bijna elke dag. Ze liggen standaard klaar om om te te doen. De armbandjes met de vlinders en bloemen vind ik ontzettend leuk, ze passen eigenlijk wel bij elke outfit. Het gele armbandje kreeg ik bij mijn mini canta en vanaf toen heb ik hem de hele tijd om gehad. Het laatste armbandje is heel simpel maar vind ik ook heel leuk bij outfits staan.



















dit armbandje bezorgt mij veel herinneringen. Het is een soort vriendschapsarmbandje van mijn vriendinnen en mij. Toen vorig jaar een van mijn vriendinnen jarig was organiseerde mijn vriendin en ik een supriseparty. Als kado kochten we dit armbandje. Hij was van hele slechte kwaliteit en was na één dag al kapot maar toch bleef ik hem dragen. Nu is hij nog erger kapot en draag ik hem wat minder maar hij blijft favoriet.

pracht- 2,50




dit armbandje heb ik ooit eens gevonden in een zak met veters. Ik wou al heel lang een leren armbandje en vond deze heel erg leuk. Maar na een tijdje dragen zijn de touwtjes geknapt en daarom kan ik hem nu niet meer dragen. Maar ik blijf hem heel erg leuk vinden en hij blijft favoriet.































nog een armbandje! Dit armbandje heb ik voor mijn 12e verjaardag gekregen van mijn opa en oma. Ik wou toen heel erg graag een bedelarmbandje en ben toen met mijn oma naar de winkel gegaan om er één uit te zoeken. Ik mocht zelf de bedeltjes uitzoeken en koos toen voor deze. Het zijn er 13. Omdat ik mijn 13e levensjaar in ging.

intertoys- prijs?















deze ketting heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin. Ik vind hem ontzettend schattig. het zijn een donut, een ijsje en een met een gezichtje. Ik vind hem echt heel erg schattig en ook niet te kort of te lang. Ik heb hem nog niet eens zo vaak gedragen maar toch is hij favoriet.

claires- prijs?

dit waren mijn favoriete sieraden, welke sieraden zijn bij jou favoriet?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen