zaterdag 22 juni 2013

de eerste foto's met mijn camera

ik heb mijn camera nu een week en heb er al best veel foto's mee gemaakt. Nou leek het me een leuk idee om om die foto's met jullie te delen, lees snel verder!









ik begin met een paar foto's van bloemen. Ik wou graag kijken hoe goed mijn camera met close up was. Mijn oude camera kon niet goed in close up, deze kan dat veel beter en daar ben ik heel blij om!





en wat foto's van mijn kat, omdat hij gewoon zo ontzettend leuk is om te fotograferen. Zijn witte vachtje komt er wel goed uit vind ik. 

deze foto vind ik cute. Ik kwam een egel knuffel tegen op een bankje en kon het niet laten om een foto te maken.


ja en er zijn ook wat selfies mee gemaakt. Ik vind deze zo leuk, met mara!

dit waren de eerste foto's gemaakt met mijn camera. Je kan hier het artikel lezen over mijn camera.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen