zondag 16 juni 2013

daar is ie dan!
















daar is ie dan! De camera waar ik zo lang voor heb gespaard. Ik heb hem gisteren gekocht en ben al helemaal verliefd. Bloggen word een stuk leuker met een goed camera. 



Ik heb gekozen voor een Canon 600D. Ik had al veel goede verhalen over deze camera gehoord en toen er een nieuwe versie van uitkwam had ik besloten om die te kopen. In de winkel waar ik hem wou kopen hadden ze hem niet meer. Maar toen ik deze zag kocht ik hem. Het is een 2e hands camera maar daar zie je niks van. 


hij heeft een uitklapschermpje, iets wat ik heel graag wou voor bij het filmen. 





ik ben heel erg blij met mijn camera en ga er zeker nog veel foto's mee maken. Het artikel van donderdag bevat foto's gemaakt met deze camera. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen