zondag 2 juni 2013

5 mooie video's


ik kijk veel filmpjes op youtube, Sommige zijn zo mooi dat ik denk "wow" kijk mee naar mijn 5 mooiste video's




dit is een ontzettend schattig animatie filmpje. Het gaat over een ballerina en een klok. Het filmpje gaat eigenlijk nergens over maar ik vind hem echt heel leuk en krijg er veel inspiratie van. 




deze video is van Alwin en ontzettend inspirerend. Hij filmt hoe hij tekent, kort maar ontzettend leuk. 




dit is de videoclip van een ontzettend leuk liedje. Justice- dance. Het gaat over t- shirts die de hele tijd veranderen. Super leuk bedacht!



nog een videoclip! Deze vind ik ook ontzettend leuk. Het is een soort kettingreactie die het hele nummer duurt. 



ik krijg altijd weer kippenvel van dit filmpje. een man vraagt zijn vriendin ten huwelijk op een hele bijzondere manier. 

welke video vind jij het mooist?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten