zaterdag 11 mei 2013

voordat ik oud ben...


Ik ben een dromer. Ik droom over later. Hoe zie ik er later uit? Welk werk doe ik? Heb ik een vriend? Ook droom ik over de dingen die ik nog wil doen voordat ik oud ben en het niet meer kan.





Al heel lang wil ik naar een festival. Zondag ben ik voor het eerst in mijn leven naar een festival geweest: het bevrijdingsfestival. Maar dat is niet het enige festival waar ik naar toe wil. Ik hou heel erg veel van muziek en live muziek is natuurlijk nog veel beter dan door je oordopjes. Ook de sfeer op een festival vind ik heel erg leuk. Het is al helemaal leuk als het lekker weer is. Gelukkig was het zondag heerlijk weer en heb ik genoten van mijn eerste festival.  Maar ik wil het niet bij het jaarlijkse bevrijdingsfestival houden. Ik wil al heel lang een keer naar pinkpop. Pinkpop lijkt me zo'n ontzettend leuk festival! Ik heb beelden gezien en de sfeer lijkt mij heel erg goed.




















ken je dit? In die bak zitten visjes die de dode huidcellen van je voeten/ handen afknabbelen. Dat lijkt me zo'n leuk gevoel! Ik wil het nog heel erg graag een keer doen. Het lijkt me heel grappig voelen als die visjes aan je voeten knabbelen. Het is helaas best prijzig, maar het lijkt me wel een keer ontzettend leuk!

Reizen. Dat wil ik ook heel erg graag een keer doen. Ik ben nog nooit verder op vakantie geweest dan Frankrijk. Mijn wens is dan ook om verder te reizen dan Frankrijk. Ik wil heel graag nog een keer naar New   York. Iedereen moet gewoon een keer in zijn leven naar New York geweest zijn. Ook wil ik nog naar andere wereldsteden als Londen, Rome en Tokio. Maar er zijn nog meer plekken waar ik naar toe wil. Suriname, Australie, Spanje, de camargue. En ik kan nog heel lang doorgaan. En als ik ga reizen dan ga ik met het vliegtuig. Want daar heb ik nog nooit ingezeten en dat wil ik ook nog een keer mee maken.




deel uitmaken van een (geslaagde) flash mob lijkt me ook ontzettend leuk! Ik heb op de basisschool wel eens mini-flashmobs gehouden maar dat was niet zo groot als die die je op youtube ziet. Het lijkt me heel erg vet om nog een keer deel uit te maken van een ├ęcht grote flash mob! Sowieso vind ik het heel leuk om midden op straat zomaar opeens te gaan dansen en dat er dan mensen komen kijken en in een flashmob is het niet super raar als je ineens begint te dansen.

als ik deze dingen heb gedaan en ik ben bejaard, dan zijn mijn dromen uitgekomen en kan ik dromen over nieuwe dingen waar droom jij over?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen