zondag 26 mei 2013

nieuwe bril!



ik werd mijn oude bril een beetje zat. Het was een kinderbrilletje, de glaasjes werden te klein en ik vond hem lelijk. Tijd voor een andere bril dus! Lees snel verder om te zien welke het uiteindelijk is geworden!




ik wou graag iets volwasseners dan ik had. Ook wou ik graag een wat hipper montur. Zoiets als een ray ban maar dan anders. Want ik wist dat ray ban mij niet zou staan.

Ik ben 2 keer naar de brillenwinkel geweest en was er al best wel snel uit. Toen ik voor het eerst mijn bril kreeg ben ik zo'n 3 uur in de winkel geweest maar nu was ik na een kwartier al weer weg. Er was dit keer ook maar 1 bril die mij echt aan sprak dus dat was lekker makkelijk.


zo, dit is hem dan! Hij is van het merk spaxies en is grijs met een wat lichter kleurverloop naar beneden toe. Ik wou eerst gewoon een zwarte bril maar kwam er achter dat dat mij niet zo goed stond. Dus koos ik voor een grijze bril. Ook wou ik een montuur dat niet zo uitstak omdat ik een best wel klein hoofd heb en anders werd hij nóg kleiner. 


omdat ik dus een heel klein hoofd heb is dit dus ook een hele kleine bril. Gelukkig niet weer een kinderbril want dat wou ik écht niet. Hij zit heel lekker maar ik moet er wel even aan wennen dat hij nu schoon is. Mijn oude bril was nooit schoon. Ik nam ook nooit de moeite hem schoon te maken. 


en dan nog even een foto van mij met de bril op. Staat een stuk volwassener, vind je niet?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen