zaterdag 18 mei 2013

music of the moment #4



er zit deze keer weer veel nieuwe muziek in mijn music of the moment. Ik heb deze maand onwijs veel nieuwe muziek gedownload Daarom is deze music of the moment heel erg lang. Dus ga er lekker voor zitten, pak een kop thee en geniet!





ik heb weer een nieuwe CD in mijn Jason Mraz collectie! De CD we sing, we dance, we steal things. Ik had deze CD op Spotify geluisterd en vond er erg veel leuke nummers tussen zitten. Dus besloot ik naar de bieb te gaan en de CD te lenen om hem daarna op mijn laptop te zetten. Ik vind hem erg leuk en heb hem al veel gedraaid.

Verder heb ik deze maand een nieuwe liefde gekregen. De liefde voor een band. Ik heb daar al eerder over geschreven maar voor de mensen waarbij het ontgaan is. Ik heb het over de band chef'special. Wat hebben zij goede muziek zeg! Ik had de kans ze live te horen op het bevrijdingsfestival maar vond dat ze een beetje laat kwamen. Jammer. De nummers die ik deze maand het meest heb geluisterd zijn Stick around en deadline. Goede nummers!





En er is nog een band bij gekomen die ik erg goed vind, Macklemore. Hun nummers zijn heel anders dan die van chef'special maar ik vind ze heel erg leuk. Hun muziek heeft een goeie tekst en de begeleiding is heel goed. Ik ga hier binnenkort nog een artikel over schrijven. Hun beste nummers blijven toch wel Can't hold us, same love (mooie tekst!) en otherside. 












Ook heb ik een heel leuk nummer van Fun gedownload. Ik hoorde hem onder een filmpje op youtube en vond hem ontzettend leuk. Ik word gewoon ontzettend vrolijk van dit liedje! (walking the dog- fun)




Ook dit liedje hoorde ik onder een filmpje en vond hem erg mooi. (by my side- david choi)




Ook zag ik op facebook een leuke band staan. Ik besloot wat muziek te luisteren en vond het leuk. (fallen- imagine dragons)




Ook kwam ik dit nummer toevallig tegen op Spotify. Ik vond hem leuk en luister hem erg vaak! (love your friends die laughing- man overboard)

Ik ben geen belieber, helemaal niet zelfs. Maar dit nummer vond ik toch best mooi. (overboard- Justin Bieber & Jessica Jarell)




Ik heb Ariana Grande altijd leuk gevonden. Hoe ze acteerde als Cat in Victorious, haar liedje put your hearts op en ga zo maar door. Toen haar nieuwe nummer "the way" uitkwam luisterde ik hem meteen. Wat een leuk nummer zeg!




Ook zag ik op facebook een leuk nummer van coldplay staan. (coldplay- fix you)




Ook vond ik wat leuke nummers van Maroon 5. Ik vond die band nooit zo goed maar deze nummers vind ik toch wel heel leuk! (daylight- Maroon 5 & Lucky Strike- Maroon 5)







Ik luister niet vaak radio maar als ik het luister is het de non stop 40 van 538. Daar hoorde ik bij de tip voor de top 40 een erg leuk nummer voorbij komen. Mr. Feelgood van J-son. 




toen ik op tv Miss Montreal hoorde zingen op het bevrijdingsfestival vond ik haar muziek erg leuk. Ik ging naar youtube en downloade maar liefst 3 nummers van haar waarbij ik er één heel mooi vind en twee heel vrolijk. (giving up on you- miss montreal & wish i could- miss montreal & hoe- miss montreal ft. Nielson)










dit nummer is volgens mij wat ouder, maar dat maakt hem niet minder leuk. (a thousand miles- Vanessa Carlton)




welke muziek luisteren jullie op dit moment vaak?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten