vrijdag 10 mei 2013

miskopen.


toen ik laatst mijn kast aan het opruimen was zag ik wat kleren die ik haast nog nooit heb gedragen, miskopen dus. vaak omdat ze moeilijk te combineren zijn. in dit artikel laat ik jullie mijn miskopen zien. als jullie tips hebben over hoe ik iets het best kan combineren hoor ik het graag!






dit is een shirtje van de mango. hij was 5,00 en ik vond hem meteen erg leuk. ik bestelde hem en de volgende dag kwam hij aan. ik paste hem en deed hem de volgende dag aan. dat is ook de enige keer dat ik hem heb aan gehad. dat komt omdat ik hem erg moeilijk te combineren vind. hij is rookgrijs, wat ik al erg moeilijk te combineren en dan komt daar ook nog de ontzettend kleurrijke print bij die het nog iets moeilijker maakt. ook is hij best wijd. dat maakt het nog moeilijker als je er bijvoorbeeld een wijd blousje bij draagt.


deze twee rokjes heb ik allebei ook niet vaak aan. Niet omdat ik het moeilijk vind om ze te combineren maar simpelweg omdat ik niet van rokjes hou. Ik vind ze niet lekker zitten en heb het gevoel dat ik niet ruig kan doen met een rokje aan, iets wat ik graag doe. Ook ben ik meer van de stoerdere kleding en past een rokje daar voor mijn gevoel niet tussen.


dit hempje vind ik ontzettend leuk maar weer heel moeilijk om te combineren. Hij komt van de monki en was heel goedkoop. Ik heb hem al een jaar en bijna nog nooit aan gehad. Toen ik hem kocht was hij al vrij klein dus hij is nu nog veel kleiner dan toen. Ook loopt hij naar beneden uit wijd wat ik erg moeilijk te combineren vind. In de zomer zou ik hem nog best aan kunnen doen maar ik zou niet weten wat voor jasje/vestje/blousje ik er over heen moet dragen.


dit shirtje heb ik al heel lang maar nog niet vaak aangehad. Hij komt van de Mexx en heeft een print van een leeuw met zijn bek open. Ik vind de kleur heel mooi maar wel heel erg moeilijk te combineren. Ook ben ik er tijdens het fotograferen achter gekomen dat er allemaal gaten in het shirt zitten. Dus ik weet nu niet of ik hem moet houden of maar weg moet doen.

dit waren ze! Ik hoop dat jullie iets mode verstandiger zijn dan ik en wél weten hoe ik dit moet combineren alle tips zijn welkom! 

2 opmerkingen:

  1. Je kan het shirtje met de diertjes (bovenste) en het hemdje met schilder dingen (super leuk trouwens!) gewoon met een simpel zwart vestje en simpele effen broek dragen (grijs, blauw, zwart...) Als je het simpel houd valt je shirtje of hemdje meer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rookgrijze shirt met de print kun je combineren met een gekleurde broek en dat zwarte rokje past perfect bij het shirtje met de penseel eronder ;)

    BeantwoordenVerwijderen