woensdag 15 mei 2013

mijn style #9

het is weer tijd voor mijn style! Deze keer heb ik veel kleding van de H&M gebruikt. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.



mijn style #9

ik vond de outfits die ik de laatste tijd in mijn style deed een beetje te veel op elkaar lijken, dus ik dacht laat ik eens wat anders doen. Ik kwam er ook achter dat ik bijna elke mijn style vans als schoenen had gebruikt. Dus besloot ik om ook eens voor andere schoenen te gaan. De kleren en schoenen komen allemaal van de H&M. En ik heb een keer voor een mouwloos bloesje gekozen omdat ik die heel graag wil voor de zomer, ook al weet ik niet of ze mij staan. De veren oorbellen had ik in de primark gezien, maar niet gekocht. Toch vind ik ze heel leuk en ik besloot ze er bij te doen.

wat vind jij van deze outfit?


1 opmerking: