woensdag 22 mei 2013

mijn style #10

zo! We zijn alweer bij mijn style 10. Ik heb deze keer weer voor een beetje een ander soort outfit gekozen. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.




mijn style #10



ik ben dit keer voor een ander soort outfit gegaan, namelijk een outfit met een jurkje! Ik draag niet vaak jurkjes. Ik heb zelfs geen één jurkje in mijn kast hangen. Voor de zomer ben ik van plan wat leuke jurkjes te kopen. Toen ik in de Primark was zag allemaal leuke jurkjes, maar alle leuke dingen die ik zag waren niet in mijn maat. Zo zag ik ook een vergelijkbaar jurkje met het jurkje hierboven maar: niet in mijn maat. Dat vond ik echt een groot probleem bij de Primark. Alle leuke kleren die ik zag waren niet meer in mijn maat alleen maar maat 40 en groter terwijl ik maat 36 heb. Dat is ook de reden dat ik niet zoveel heb geshopt als ik dacht. Ik heb het jurkje gecombineerd met een simpele zwarte legging omdat het anders te druk word. Om het toch nog íets stoerder te maken heb ik zwarte gympjes onder gedaan. De armbandjes maken het helemaal af.

wat vind jij van deze outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten