maandag 13 mei 2013

mijn 5 favoriete youtubevideo's


ik kijk nog niet zo heel lang youtube video's maar heb nu al een paar favorieten. Tijd om deze met jullie te delen!







van dit filmpje krijg ik elke keer weer kippenvel. Mert neemt Teske mee in een luchtballon. Ik vind de overgangen en de muziek zo mooi!


ik vind dit zo'n leuk filmpje! Ik vind de draw my life tag een hele leuke tag en Alwin kan heel goed tekenen! De poppetjes die hij tekent vind ik heel grappig en hij heeft een hele leuke stijl. 






dit filmpje is heel kort, maar heel grappig. Saske en Alwin bedenken het plan om Tekse te laten schrikken.




kennen jullie de milkshakevlog? In de milkshakevlog gaan Mert en Dylan een milkshake halen en dat filmen ze. Het is allemaal heel random en dat maakt het heel leuk om naar te kijken. Dit is de allerleukste milkshakevlog ever omdat deze heel erg random is. Ook is hij "spannend" omdat de mc donalds de beveiliging heeft gebeld. 




om dit filmpje heb ik heel hard moeten lachen. Teske, Alwin, Sanne en Saske gaan met zijn vieren in bad en aan het einde gebeurt er nog iets onverwachts... 

dit zijn mijn 5 favoriete youtube video's wat zijn die van jou?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen