vrijdag 3 mei 2013

kijkje in mijn leven- folders bezorgen, lekker weer en een spiegelreflexcamera.


dit was de eerste keer dat ik een kijkje in mijn leven maakte. Ik vond het nog best moeilijk om interessante foto's te maken. Ik hoop dat ze een beetje zijn gelukt en dat jullie het artikeltje leuk vinden om te lezen!




op maandag lunchte ik buiten. Het was heerlijk weer en het zonnetje scheen. Ik vind mijn eten buiten altijd veel lekkerder smaken.


dit is sowieso mijn favoriete drankje op dit moment. Yo mild limoen drink is heel fris en een echt zomerdrankje. 


zon, wil je alsjeblieft niet meer weg gaan? Je bent zo leuk. 





na de lunch ging ik naar de ortho. Altijd als ik naar de ortho ben geweest kan ik en week erg moeilijk eten, dat komt omdat ik een dikkere draad in mijn beugel krijg waardoor er harder aan mijn tanden word getrokken. Dat doet een weekje pijn en daarna ben ik er aan gewend. Maar leuk is het niet. 


salade met honing, nootjes, komkommer en rozijnen, jummie!


en dan ligt ineen de kidweek op je tafel terwijl je daar geen abonnement op hebt. 


eindproduct bij kunst! Ik heb een schilderij modern gemaakt door een soort collage te maken met plaatjes van internet en dit is het dus geworden...

folders bezorgen, deze week waren ze best dik en dat is niet leuk omdat ik dan vaak weer terug moet lopen omdat ik te weinig heb, ook had ik deze week 100 folders te weinig gekregen waardoor ik eerder klaar was :)


één straat van mijn wijk heeft hele lange voortuintjes. Deze bijvoorbeeld. Er staan ook nog allemaal heggen in de tuin waardoor je er kronkelend door heen moet, stom!
een lieve kat kwam mij even begroeten tijdens het folders bezorgen, hij bleef me maar kopjes geven en toen ik weer weg ging bleef hij daar heel zielig zitten. 


ik moet altijd weer lachen als ik dit briefje zie hangen, mensen die het zat waren dat er altijd hondenpoep op hun stoep lag. Ik vind het wel een slimme oplossing. 



dit was zo lekker! Pasta met broccoli, kaassaus en tomaten. Sowieso hou ik heel erg van tomaten in mijn eten. Maar in combinatie met kaas was het nog véél lekkerder.


deze thee is sowieso favoriet op dit moment. Ik schreef er ook al over in mijn favorieten van april. De strawberry cupcake tee van Lipton. Hij smaakt ook echt naar cupcakes en is echt genieten. 

woensdag was het heel erg lekker weer dus gingen we lunchen in de tuin op school.




Mijn zonnebril! Hij is neon roze en ik heb hem gekocht bij een kraampje op de gracht. 


op school vroeg een meisje of ze een vissengraat vlecht mocht maken, ik heb de hele dag met de vlecht in mijn haar rondgelopen maar aan het einde van de dag was hij een beetje uitgezakt.


we hebben tijdelijk een spiegelreflexcamera. Ik ben meteen begonnen met experimenteren en ga binnenkort mijn eigen kopen!




mijn kat heeft de hele week op mijn voeteneinde geslapen. Heel gezellig, maar ´s avonds moet ik haar weg jagen. Dat komt omdat mijn kat een beetje oud is en daarom heel luidruchtig. Ze haalt een beetje gorgelend adem, verslikt zich vaak en wast zich hele luidruchtig. Dat werkt niet echt als ik wil slapen. Gelukkig komt ze weer terug als ik al slaap en worden we ´s ochtends samen wakker. 

dit gebeurt er met mijn wiskundeschrift als ik het niet begrijp...


mijn vriendin en ik hebben een to do list gemaakt met wat we nog allemaal samen willen doen voordat het zomervakantie is. We hebben op de zelfde dag meteen 1 ding al gedaan en dat is een ijsbak halen. 


hey tijger.


mooie gele bloemetjes in de tuin :)

welkom in Nederland, waar je de ene dag op een bankje in de zon een ijsje eet en de dag erna nat geregend word. 



de laatste aflevering van flikken maastricht. Aan het einde van het jaar starten het nieuwe seizoen weer. Jammer, want nou moet ik heel lang wachten flikken Maastricht is zo leuk!

mijn vader gaat naar de winkel en neemt aardbeien voor mij mee! Jammie. 




mooie bloesembomen in de straat.


patatjes eten :)


ah wow, wat is het lekker weer dit maakt echt mijn hele dag goed. 


ontbijten met een broodje met aardbeien. 


gelukkig was het zaterdag weer lekkerder weer.


zondag avond ging ik een wandelingetje maken met mijn ouders en probeerde een mooie foto van een bloem te maken, dat mislukte omdat mijn camera niet zo goed is met close up.

Dit was het kijkje in mijn leven weer, wat heb jij deze week gedaan?





















































Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen