maandag 20 mei 2013

inspiratiebronnen



soms vind ik het erg moeilijk om inspiratie te krijgen voor een nieuw artikel. Zo heb ik de hele maand maart niet veel online gezet omdat ik gewoon niet wist waar ik over moest schrijven. Maar deze maand heb ik juist weer heel veel inspiratie. Maar waar komt al die inspiratie nou vandaan?

Ik krijg inspiratie van verschillende dingen. Ik lees veel blog en haal daar soms wel inspiratie vandaan maar het is niet zo dat ik iets precies hetzelfde doe als ik op een blog zie staan. Ik geef er mijn eigen stijl aan. De blogs die mij het meest inspireren zijn

teskuh.nl
de persoonlijke blog van de 17 jarige Teske. Ze schrijft over beauty, lifestyle en de dingen die zij interessant vind. Ik vind dat Teske een hele leuke stijl van schrijven heeft.

lisanneleeft.nl
Lissanne is een meisje met fibromyalgie  (als je niet weet wat het is, googelen!) ze heeft een lifestyle en mind blog en is heel inspirerend!

veracamilla.nl
de blog van de 21 jarige Vera Camilla is een beautyblog. Dagelijks lees je reviews van producten, kijk je make up tutorials en ga zo maar door. De artikelen lees ik niet vaak maar de persoonlijk artikelen die ze online zet vind ik altijd heel leuk en inspirerend!

Maar voor het grootste deel krijg ik inspiratie door goed om me heen te kijken. De inspiratie kan op de gekste momenten komen. Zo was ik laatst folders aan het bezorgen en bedacht ik me dat het misschien leuk was als ik een artikel schreef over hoe mijn kledingstijl is veranderd. Of was ik een keer aan het paardrijden en bedacht ik me dat ik daar een artikel over moest schrijven. En zo kan ik nog heel lang door gaan.

Dus de belangrijkste tip om inspiratie te krijgen is door goed om je heen te kijken. Als je maar goed om je heen kijkt komt de inspiratie vanzelf. Je krijgt geen inspiratie door voor je uit te staren en te denken "wanneer komt die inspiratie nou?" Want dan komt ie niet. En als je geen inspiratie krijgt, jammer volgende keer beter.

waar krijg jij inspiratie van?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen