dinsdag 21 mei 2013

ik hou van...


er zijn zoveel dingen waar ik van hou, veel te veel om in 1 of 2 ik hou van's te stoppen. Daarom maak ik er nog één. Omdat ik van zoveel dingen hou.






dieren, en dan met name de kleine dieren. Kleine lammetjes die door de wei huppelen, veulentjes, en mini konijntjes. Als het lente is worden er extra veel kleine dieren geboren en dat maakt mij blij! Ik hou er van om met mijn kat te knuffelen, of met katten die op mij af komen lopen op straat. Ik hou er van om achter een hond aan te rennen, ik hou ervan om hoog op de rug van een paard te zitten.


Ik hou van vakantie, en ik ben niet de enige. In de vakantie heb je even geen school, kan je leuke dingen doen en kan je zelf weten wat je doet. In de vakantie zijn er geen regels. Je kan uitslapen, dingen doen die je op schooldagen niet zou doen en natuurlijk extra veel bloggen! Ik heb net twee weken vakantie gehad en als de school dan weer begint moet ik weer extra wennen aan het feit dat ik vroeg op moet staan en weer hard moet werken.




hoe kan ik deze nou vergeten? Mijn familie. Mijn familie is niet heel groot en we hebben niet zo veel contact met elkaar, soms zou ik willen dat ik ook elk jaar familieweekend heb ofzo. met de familie van mijn (stief) oma ben ik best close. Closer dan met mijn eigen familie zelfs. Wij hebben wel elk jaar een familieweekend en hebben het altijd heel gezellig. Ik weet niet wat het is maar als ik etentjes heb met mijn echte familie vind ik het nooit zo leuk, dat komt misschien omdat iedereen altijd met elkaar praat en nooit oog heeft voor mij en mijn broertje, de jongste van de familie. In de familie van mijn Oma hoor ik bij de oudste en zijn er veel meer kinderen waardoor het altijd een stuk gezelliger is. En daar heb ik wel het gevoel dat de mensen moeite doen om een gesprek met mij te beginnen.

Ik ben dan misschien nog niet echt actief op youtube maar ik hou wel heel erg van filmen. Ik maak al best lang filmpjes die ik nooit op youtube zette. Vorig jaar zomer heb ik met een vriendin een paar videoclips gemaakt op en nummer. Dan maakte we bijzondere beelden en thuis zette ik ze achter elkaar. Dat was erg leuk om te doen en ik heb nog heel veel onafgemaakte clips op mijn computer staan. Ik heb al sinds ik 8 jaar ben een camera, hij werkt niet goed maar ik vond het wel heel leuk om er mee te oefenen. Nu heb ik mijn digitale camera met HD film. Fijn, maar hij kan niet lang filmen dus ik hoop dat ik binnenkort mijn spiegelreflex kan kopen.

ik hou ervan om door een bos te lopen, fluitende vogeltjes, gekleurde bloemetjes en rust. Dat is echt het fijnste wat er is. Ik ga niet vaak naar het bos maar ik vind het wel leuk om het af en toe eens te doen. Dan neem ik mijn camera mee en fotografeer ik er op los.


ik hou er van om thuis te komen met veel spullen voor weinig geld. Daarom vond ik het ook ontzettend leuk om naar de Primark te gaan omdat het daar zo ontzettend goedkoop is. Ook hou ik ervan om een winkel binnen te lopen waar ik nooit iets koop omdat ik het altijd te duur vind en dan allemaal dingen voor veel minder geld te kopen. Het nadeel van korting bij kleding is alleen dat de kleding in mijn maat altijd al weg is.




dit was ik hou van #3. Dit was waarschijnlijk de laatste ik hou van omdat ik niet zo heel veel dingen meer weet waar ik van hou. waar hou jij van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten