donderdag 2 mei 2013

favorieten van april!

Ik heb nog nooit zo'n artikeltje geschreven en had er zin in, mijn favoriete dingen van April.


dit kaarsje heb ik al best lang, maar ben hem nu pas gaan branden omdat ik altijd veel te zuinig ben met mijn spullen. Ook met dit kaarsje was ik ban dat hij op zou gaan. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin. Hij komt van de hema en ruikt heel zoet. Ik heb de hele dag met mijn neus in de kaars gezeten omdat ik hem zó lekker vond ruiken. Zo als ik al zei ruikt hij zoet maar niet zo zoet dat het vies word. Ik vind hem heel lekker ruiken en ben er erg blij mee!


toen ik deze thee op de reclame zag moest en zal ik hem proberen! Dus ben ik naar de supermarkt gesneld en heb ik deze thee gekocht. Het is aardbeien cupcake thee, hoe lekker klinkt dat? Ik was van te voren wel een beetje bang dat het alleen naar aardbeien zou smaken en niet naar cupcakes. Maar dat is helemaal niet zo! Het lijkt net alsof je een cupcake met aardbeienjam ertussen in je mond hebt. Ik drink deze thee nog elke dag en ben er nog steeds even verliefd op.


Dit armbandje heeft Ande voor mij en 2 andere vriendinnen gemaakt. Als teken voor onze eeuwige vriendschap. We hadden vorig jaar al een ander vriendschapsarmbandje maar die was na één dag kapot en dus niet van goede kwaliteit. Toen besloot Ande ze zelf maar te maken. Het is een simpel wit armbandje met in het midden een infinity teken. Ik vind vooral het sluitingkje heel mooi. 


toen ik laatst mijn tas eens ging opruimen kwam ik dit oogpotlood tegen. Ik had hem er ooit eens in gedaan omdat ik dacht dat hij niet goed meer werkte. Toen ik hem goed had geslepen en hem nog eens ging testen kwam ik er achter dat hij helemaal zo slecht niet was. Ik gebruik hem nu dagelijks en ben nog steeds heel blij dat ik hem in mijn tas heb gevonden. 

Met deze armbandjes ben ik heel erg blij! Het armbandje met de vlindertjes komt van de Claires en het armbandje met bloemetjes komt van de Newlook. Op deze armbandjes staan normaal heiligen beeldjes. Die armbandjes vind ik nooit zo leuk maar deze vind ik wel heel leuk! Ze zijn gewoon heel simpel met elastiek erin, maar ik vind ze wel heel erg leuk en draag ze elke dag!




deze lippenbalsem ruikt zo lekker! Hij komt van de H&M en ruikt heel zoet. Er zit ook best veel in het bakje en hij ziet er heel leuk uit! Hij werkt ook wel vind ik. Ik doe hem altijd 's avonds op omdat ik hele droge lippen krijg als ik slaap. En 's ochtends heb ik veel minder kapotte lippen dan als ik geen lippenbalsem op heb. Als deze op is ga ik hem zeker nog een keer kopen!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen