maandag 27 mei 2013

een kijkje in mijn leven.


het kijkje in mijn leven is deze keer op een ander dag. Ik was een beetje aan het schuiven met de dagen omdat ik de dag dat ik het kijkje in mijn leven heel onhandig vond om te posten. Ik deed het namelijk van maandag tot zondag maar poste het pas op vrijdag. Dat was heel verwarrend. Maar als ik hem op dinsdag ging posten had ik twee rubrieken na elkaar. Dat was ook niet handig dus heb ik besloten hem nu te doen vanaf zondag tot zaterdag en hem maandag te posten. Dan weten jullie dat ook even. Ik heb deze week niet normaal weinig foto's gemaakt, sorry! Ik heb geen mobiel waar ik goede foto's mee kan maken dus moet overal mijn camera mee naar toe nemen. En dat vergeet ik nog wel eens...






zaterdag avond ging ik samen met Cato naar Ande toe. Ande was aan het oppassen en we kwamen haar even gezelschap houden. We keken het songfestival en hadden een hele gezellige avond. Ik bakte die dag kitkattaart om mee te nemen. We hadden over en ik heb er nog lekker lang van kunnen eten :)


lang geleden dat ik met Speijkje knuffelde. Ik knuffel nog heel vaak met Lodewijk maar die is iets knuffelbaarder dan Speijkje. Maar zondag had ik er ineens weer even zin in en nam ik even de tijd haar wat knuffels te geven. 


maandag ging ik naar de hippe markt. Een marktje dat jaarlijks word georganiseerd met pinksteren. webshops kunnen hun kleding en andere dingen verkopen. Ik vind het daar altijd heel leuk en neem elk jaar even een kijkje. De kleren vind ik nooit zo leuk, maar de sieraden en tasjes die ze daar hebben wel en het is ook gewoon leuk om daar rond te lopen en te kijken naar alles wat er te koop is. 




toen we even poffertjes gingen eten was er een hele leuke geit die de hele tijd nieuwsgierig zijn kop door het hek stak. 


ook waren er twee heeeele schattige baby geitjes. 


ik ben dit jaar beter geslaagd dan voorgaande jaren! Ik heb twee hele leuke kaarten gekocht een hele leuke ketting met een viool eraan. Hij was maar 1 euro en ik vond dat ik hem niet kon laten hangen. 


deze foto heeft er misschien niet zo heel veel mee te maken maar ik merk dat ik weer met mijn voeten naar buiten begin te lopen. Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad maar toen is het vanzelf weer op gehouden. Ik merk dat ik nu meer last heb van mijn knieĆ«n en dat is best vervelend. 


yay! cookies!

portfolio uitprinten, hij was zo'n 30 pagina's en ben de hele middag bezig geweest met printen. 


hier word ik nou echt blij van! Teske die op een video van mij reageert. Ik had een fanvideo gemaakt en die had haar fanaccount getweet. De video staat niet op mijn hoofdkanaal maar op het kanaal waar ik alle overige shit op zet, niet echt bijzondere dingen gewoon voor school enzo. Maar dus ook de fanvideo. Als je hem wil zien, klik dan hier




ik besloot Ga over de streep te kijken maar de tv dacht daar anders over.


gelukkig heb ik een slimme vader die de tv maakte. Dus kon ik rustig kijken. Ik moet altijd een beetje janken om dit programma. Al die heftige verhalen, die emoties. En Misschien omdat ik bij sommige dingen zelf ook zou oversteken 


hier heb ik 2 uur over gedaan bij kunst. Ik ben echt niet goed in perspectief tekenen. Ik snap de logica er gewoon niet van. 


donderdag ging ik met Luca mee om haar te helpen met haar draw my life video. Ook maakten we samen een nieuw kanaal waar je je hier op kan abboneren. 


wat te doen als je je verveelt tijdens de wiskundeles? dit dus.


even poseren met mijn nieuwe bril ^^


mijn favoriete pizza eten! Dit is een pizza met ui.


's avonds was het volle maan en erg helder. Dus besloot ik een foto te maken. 


wiskunde doen. En het natuurlijk niet snappen. Ik wou dat ik wiskunde gewoon kon laten vallen, maar helaas kan dat niet. 






ik sluit af met wat foto's van mijn vrijwilligerswerk. Sinds kort ben ik vrijwilliger bij een vereniging die mensen met een beperking laat paardrijden, ik zadel de paarden op en loop er een les naast. Deze foto's zijn gemaakt tijdens het dagkamp waar je de hele dag een ruiter begeleidde. Ik heb geknutseld, gepoetst en natuurlijk gereden. Het was een hele geslaagde dag!

wat heb jij deze week gedaan?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten