vrijdag 17 mei 2013

een kijkje in mijn leven- vakantie, vies weer en leuke dingen.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven. Ik heb deze keer minder foto's gemaakt dan de vorige keer, maar ik hoop dat jullie dit artikeltje alsnog leuk vinden om te lezen!






maandag had ik ineens zin in jam. Ik eet nooit jam op mijn brood maar had er ineens weer zin in. Dit was bosvruchten jam. 


het zag er best vies uit maar was heel lekker! :)


's middags ging ik samen met Cato naar de Pearl om een nieuwe bril uit te zoeken. Het was zulk lekker weer dat we een swirl haalde en hem op aten langs de gracht. We hadden aardbei framboos ijs met marshmallows, smarties, american cookies, fudge en witte chocolade snippers. 


het uitzicht vanaf ons plekje.


we werden omringd door eenden die ook zin hadden in een swirl. 


daarna gingen we varen in onze rubberen boot. We konden allebei niet varen en waren erg benieuwd hoe het ging lopen. 


het varen ging ons nog best goed af! In een uurtje hebben we een rondje gevaren. Dit was het uitzicht op het water. 


voordat ik ging paardrijden at ik mijn nieuwe specialiteit. Een eitje met basilicum, peper, zout en tomaten. Jammie!


deze schoentjes vond ik in mijn kast. Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht bij de h&m en vind de kleur heel mooi!


Dinsdag ging ik met een vriendin picknicken in een park bij ons in de buurt. Het was niet zulk heel lekker weer, maar we hebben wel gezwommen. Het was heel koud maar heel erg leuk!


roze koeken zijn zo lekker!


3 dagen mijn medicijnen niet genomen en ik heb er niet eens last van gehad, is dat normaal? Het linkerpotje zijn pillen voor vegetariĆ«rs zodat die alle voedingsstoffen binnen krijgen en het rechterpotje is voor extra vitamine B vanwege mijn vitamine B tekort. 


een nieuwe muurschildering in de wijk! We hebben er al een aantal maar ik heb er nog nooit een gemaakt zien worden, was ook een keer leuk om te zien.


woensdag ging ik weer naar een brillenwinkel, nu een andere dan de pearl. En ik heb een bril gevonden! Ik moet alleen nog een keer terug om mijn ogen opnieuw te laten meten. 


croissantje gehaald :)


bloggen met deze lieverd naast me. 


beetje vooruit werken voor mijn blog. Brainstormen, planning maken enz.


daarna ging ik naar Katinke om even te kletsen. Toen we buiten zaten was de lucht heel donker...


's avonds ging ik pannenkoeken bakken met mijn moeder. 


's avonds werd de lucht nog donkerder en hoorde we het rommelen. 


vroeger zat er een kerk achter ons huis. Toen de mensen van de kerk gingen verhuizen kwam er een creche. Je snapt dat wij dat niet leuk vonden. Toen de kerk er nog zat hoefden we alleen maar op zondag ochtend stil te zijn in de tuin. Ook waren we vrienden geworden met de dochters en zoons van de kerkhouders. Nu kwam er een creche: de hele dag huilende kinderen, kinderwagens die de stop blokkeerde enz. Daar hadden we geen zin in, maar de creche kwam er. Nu zit de creche er zo'n 3 jaar en we hebben er elke dag weer last van. En sinds kort hangt er dit bordje op de deur. Utrechts leukste kinderdagverblijf, geloof je het zelf? We zijn van plan om leukste te veranderen door drukste.


blog planning maken!



Grieks eten! Ik eet niet vaak Grieks maar vind het wel heel lekker. Wat dit was, ik weet het niet.


mijn broertje bedacht dat het lekker was zijn vlees boven de kaars te roosteren. 


ik verzorgde een week de kat van de buren die op vakantie waren. Wat was het een lieve kat zeg! Als ik kwam begon hij luid te miauwen en mij kopjes te geven. 



op vrijdag ging ik naar de Primark met twee vriendinnen. Het was een hele leuke dag en ik heb leuke dingen gekocht. De shoplog kan je hier zien. 


toen we de Primark uit kwamen hadden we zere voetjes en heel veel honger. Dus besloten we een milkshake te halen bij de mcdonalds en een muffin bij de Hema. Ik had een Sinaasappel-citroen milkshake. 


toen we aan het einde van de dag het station op liepen kwamen er mensen op ons af die ons koude cola gaven. Jammie!


tas met geshopte spulletjes. Het viel nog best mee hoeveel ik had gekocht, ik dacht van te voren dat ik veel meer zou kopen maar het nadeel was dat bijna alle kleren veel te groot voor mij waren. 


to do lijstje. De laatste twee dagen van de vakantie heb ik hard gewerkt voor school en mijn blog. 


Maatschappij.




leerplanning gemaakt. 

dit was het kijkje in mijn leven weer! wat heb jij deze week gedaan?
























1 opmerking:

  1. wow die groene gympjes zijn gaaf heb je die nog steeds en nog meer zulke gympjes?

    BeantwoordenVerwijderen