dinsdag 7 mei 2013

chef'special


sinds kort heb ik een nieuwe liefde: de band chef special. ik had hun muziek al eerder op youtube gehoord maar was nog niet zo onder de indruk, totdat ik wat andere nummers op youtube hoorde. meteen vond ik de muziek heel leuk en de stem van de zanger vond ik ook heel fijn om naar te luisteren. meteen downloade ik al de muzien van chef special en man, wat is die band goed!

mijn favorieten zijn stick around, deadline, streetlight en airplaying


van dit nummer krijg ik een zomer/ vakantie gevoel. dit is echt mijn favoriet van de favorieten :) ik word altijd heel rustig van dit nummer en luister hem héél vaak. vooral het reffrein is mooi.


dit is ook al zo'n leuk nummer! deze is al wat ouder dan stick around maar toch heel erg leuk. hier vind ik weer het reffrein heel goed. maar ook de melodie blijft in mijn hoofd zitten, en gewoon de achtergrondmuziek die het helemaal af maakt. alles klopt gewoon in dit liedje.


ik vind vooral het teffrein van dit liedje een beetje frans klinken, met de accordeon op de achtergrond. Het reffrein vind ik wéér bij dit liedje heel leuk. chef special is gewoon heel goed met reffreinen ofzo.


dit liedje hoorde ik al vaker onder youtube filmpjes maar wist nooit hoe hij heette. toen ik erachter kwam hoe hij heette heb ik hem meteen gedownload en nu luister ik hem heel vaak en begin ik altijd automatisch met mijn voet mee te tikken.

chef special is gewoon een heel goede band en ik hoop hen ooit nog eens live te kunnen beluisteren. wat vind jij van chef special?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten