maandag 6 mei 2013

boekjes.

op mijn kamer heb ik een hele plank met boekjes, tijd om ze allemaal eens te bekijken en te lezen wat er in staat.


dit boekje heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin en ik vind hem heel erg mooi. Ik besloot dan ook om er iets nuttigs in te schrijven namelijk gedichtjes die ik zelf maakte of heel erg mooi vond. Daar is uiteindelijk niet zo veel van terecht gekomen dus is er precies één bladzijde van het boekje gevuld.

dit schriftje heb ik al heel lang maar ik heb er nooit wat ingeschreven. Toen we aan het begin van het jaar een kasboek moesten bij houden voor Maatschappij besloot ik dit schriftje maar daar voor te gebruiken. Dat is dus ook het enige wat er in staat...


dit is mijn Parijs boekje. Ik ben twee keer naar Parijs geweest, 1 keer met mijn moeder en een keer met school. Mijn moeder had dit boekje voor mij gekocht zodat ik een reisdagboek kon bijhouden. Dat heb ik toen gedaan en daar is een groot deel van het boekje mee gevuld. Op de achterste pagina staat nog wat informatie voor tijdens de excursie met school: het adres van het hotel, nummers van begeleiders enz..


dit is mijn alles in één boekje. Ik heb er vroeger geprobeerd een dagboek in bij te houden maar ben nooit verder gekomen dan twee pagina's, toen ging ik er in bijhouden op welke pony's ik reed, heb ik ook niet lang volgehouden. Daarna nam ik hem mee op vakantie om dingetjes in te schrijven.




dit boekje kregen we voordat we naar de middelbare school gingen. Het was een boekje met tips, invulpagina's en puzzeltjes. Je kon invullen wat je ging missen aan de basisschool, je vriendinnen en docenten konden er in schrijven en je kon vertellen over de musical. Ook kon je lezen over de verschillende vakken, de pauzes en de verschillen tussen de basisschool en de middelbare school.


in de tijd dat ik modeontwerpster wilde worden had ik een ontwerp schriftje. Dat was dit schriftje. De vriendin waarmee ik ontwerpte heeft hem een beetje opgevrolijkt. Er staan allemaal verschillende ontwerpen in die we dan gebruikte voor ons "tijdschrift"

dit is echt een heel leuk boekje. Er staan kaarten in met schoenen erop. Ik heb nog nooit een kaart verstuurd maar ik vind het wel een heel leuk boekje!

dit waren mijn boekjes, heb jij ook zulke notitieboekjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten