woensdag 29 mei 2013

100e berichtje


Vandaag is het dan zover! Mijn 100e berichtje. Ik heb het toch in niet zo'n lange tijd gedaan, in zo'n 5 maanden. Het leek me leuk om jullie te laten zien welke berichten het meest zijn bekeken. En een beetje te vertellen hoe het nu met mijn blog is enzovoort.

ik begon mijn blog op 13 december 2012. Dat was ook meteen de dag dat ik mijn eerste berichtje plaatste. Het was een heel kort artikeltje waarin ik mezelf voorstelde en vertelde wat ik ging plaatsen op mijn blog. Een tijdje liet ik niets van mij horen, schreef een sorry bericht en toen kwam dit artikel. Een artikel waarin ik vertelde hoe 2012 was. Er hebben daarna nog veel meer berichtjes gevolgd. In maart was ik ontzettend inspiratieloos en heb ik bijna niks gepubliceerd. Maar ik zit nu weer vol met inspiratie!

Even een top 10 van de meest bekeken artikelen.

1: Al heel erg snel stond dit artikel op één. Ik vind dit een ontzettend slecht artikel en vraag me heel erg af waarom juist dít artikel zo vaak bekeken is. Ik vertel in dit artikel hoe ik de eerste wie is de mol aflevering vond.

2: op nummer 2 staat het eerste kijkje in mijn leven! Ik was toen nog een beetje aan het uitzoeken hoe ik het mooi vond om online te zetten en heb toen (bijna) alle foto's bewerkt. Dat doe ik nu niet meer.

3: op nummer 3 staat dit artikel. Hier schrijf ik over de mooiste plekken op aarde, vond ik een heel leuk artikel om te schrijven.

4. op nummer 4 staat dit artikel. Een soort van "before i die" artikel maar dan zonder de plaatjes van tumblr. Ik vertel in dit artikel wat ik nog een keer wil doen in mijn leven.

5. op nummer 5 staat een stukje over miskopen. Ik vertel welke kledingstukken er in mijn kast hangen die ik haast nooit draag en vraag ook tips. Ik heb een paar tips gekregen waar ik zeker wat mee ga doen!

6: op nummer 6 staat een filmpje. Ik was wezen shoppen bij de primark en vertelde in het filmpje wat ik had gekocht.

7: dit stukje vind ik zelf ook niet zo'n super goed stukje. Dus ik vraag me ook af waarom hij zo vaak is bekeken. Ik vertel hierin over mijn favoriete boeken. Mijn favoriete boeken zijn nu héél anders.

8: dit artikel schreef ik voor Koninginnedag. Ik vertelde over de acties die de verschillende winkels hadden. De koningswup, het kroningstientje en nog veel meer dingen kwamen voorbij.

9: deze tag is ook vaak bekeken. De "als ik een... was, dan was ik een...." een erg lange maar vooral leuke tag om te doen!

10: op nummer 10 bungelt het stuk over mijn 5 favoriete youtube video's wat ik niet zo lang geleden heb geschreven. Ik vertel over mijn 5 favoriete youtube video's en vertel er ook bij waarom ik ze zo leuk vind.

om mee af te sluiten ook nog even een statistiekje van mijn bezoekers in de maanden dat mijn blog bestaat:



ik vind dit ook een goed moment om jullie mening te vragen, wat vind jij het leukst om te lezen op mijn blog? Wat zou je graag anders zien? Ik wil heel graag jullie mening horen zodat ik er wat aan kan doen zodat mijn blog nog leuker word om te lezen. Zet je tips in de comments of mail naar vinkjuhx@gmail.com






1 opmerking:

  1. Leuk! Zou je een kijkje willen nemen op mijn blog! Ik volg je vanaf nu via Bloglovin'! :)

    BeantwoordenVerwijderen