vrijdag 31 mei 2013

10 dingen die je nog niet over mij wist.


1. ik ben al 6 jaar vegetariƫr. Ik werd vegetariƫr omdat we in groep 4 een project hadden over de kip. En de docent had bedacht dat het leuk was als we een kippenbotje gingen ontleden. Ik vond dat zo vies dat ik besloot nooit meer vlees te eten.

2. ik heb vroeger op circus les gezeten waardoor ik nu kan eenwieleren, bal lopen, trapeze zwaaien en nog veel meer. Ik vond het heel erg leuk om naar circus les te gaan maar had niet echt het gevoel dat ik beter werd. Daarom ben ik er van af gegaan.

3. ik ben 1.56 en groei haast niet meer. Ik ben in 4 maanden ongeveer een halve centimeter gegroeid en vind dat heel erg stom. Ik wil heel graag langer worden dan 1.60 maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in. Aan klein zijn zitten ook wel voordelen hoor, je hebt kleding en schoenmaten die niet zo heel veel andere mensen hebben waardoor er veel keus is.

4. eigenlijk wil ik bij het strand wonen omdat ik het bij het strand altijd heel erg leuk vind. Helaas woon ik in Utrecht, midden van het land dus niet in de buurt van een strand. Ik heb ook niet zo'n zin om te verhuizen en alles en iedereen hier achter te laten. Maar als ik oud ben dan ga ik zeker bij het strand in de buurt wonen.

5: Ik heb in het concertgebouw in Amsterdam gespeeld. Toen ik in groep 7 zat kreeg ik een oproep van een erg bekende violiste om met haar en 200 andere kinderen samen te spelen in het concertgebouw, dat wou ik wel! Ik kreeg stukken thuis gestuurd en toen de grote dag was aangebroken ging ik samen met een vriendin naar het concertgebouw. Toen we daar waren kregen we te horen dat de violiste waar mee we gingen samenspelen ziek was. Dat was wel even jammer maar uiteindelijk kwam er iemand anders en hebben we een hele leuke dag gehad.

6. ik heb een litteken op mijn duim omdat ik toen ik klein en boos was een servet naar de andere kant van de tafel wou gooien, maar ik was vergeten dat er zwaartekracht was dus belandde de servet in de kaars en vloog in de fik. We hadden een houten tafel en ik was heel erg bang dat het huis in de fik zou vliegen dus ik pakte de servet op en liep er mee naar de keuken. Onderweg verbrandde ik mijn duim en daar heb ik nu een litteken van.























7. ik heb zo'n 400 nummers op mijn computer staan maar luister eigenlijk non stop naar 10 nummers. Dat vind ik soms best zonde dus maak ik afspeellijstjes met meer nummers erin. Maar eigenlijk val ik altijd weer terug op 10 nummers die favoriet zijn.

8: ik heb een lekkend dak in mijn kamer. We hadden vroeger een schoorsteen op de plek waar het nu lekt. Die schoorsteen is weggehaald en het is daarna dus nooit echt goed gedicht. Als het heel hard regent en waait word er dus een deel van mijn kamer nat.
 

9: ik ben geboren in een heel erg groot huis. We woonde eerst in een best wel kakker buurt en huurde de onder verdieping van een ontzettend groot huis. Op een gegeven moment kregen we ruzie met de bovenburen omdat ze altijd dronken waren en zijn we verhuis naar het huis waar ik nu woon.

10: ik hou ervan om nieuwe mensen te ontmoeten ook al vind ik het heel erg eng om zomaar op mensen af te stappen die ik niet ken. Ook vind ik het moeilijk om een gesprek te beginnen en ben ik best wel verlegen als ik mensen niet ken. Maar ik vind het wel heel erg leuk en doe ook echt mijn best niet zo verlegen te doen.


1 opmerking: