dinsdag 2 april 2013

vertel.






















het is al zo'n 2 maanden geleden dat ik even met jullie ging praten. Dus leek het mee een goed idee om dat weer eens te doen!





zoals jullie misschien wel weten speel ik in een jeugdorkest. We hebben 2 weken geleden mee gedaan aan een wedstrijd. We gingen 's ochtends naar Zutphen waar we de rest van de dag waren. We moesten tegen 3 andere orkesten spelen. Het ging best goed en we eindige de als tweede van die dag. De week daarna moesten er nog 5 orkesten spelen. De 3 besten uit de twee weken gingen naar de finale. De hele dag zat ik vol spanning te wachten tot de uitslag online kwam. Om 17:30 stond het er. We zaten in de finale! Super leuk natuurlijk, het enige nadeel is dat we nu wel weer heel veel extra repetities hebben...
























De laatste tijd ben ik erg moe. Daar heb ik al een paar jaar last van maar ik dacht dat het wel over zou gaan. Nu ik zelfs zo moe ben dat ik mijn afspraken moest afzeggen werden mijn ouders ongerust. Ik ben ook nog vegetarier dus dachten ze aan bloedarmoede of iets. Samen met mijn moeder ging ik naar de dokter. Na dat hij honderd miljoen vragen had gesteld vertelde hij dat het verstandig was als ik bloed liet prikken. Het bloedprikken was in het zelfde gebouw en vol spanning liep ik er naar toe. De vrouw die me hielp was erg aardig. Ze vertelde me dat ze zeven buisjes nodig had. Dat is zo'n 30 ml. Van het bloed prikken voelde ik vrij weinig. De vrouw vertelde mij dat ik de uitslag na het weekend zou krijgen. Op maandag werd ik weer gebeld door de dokter. Die vertelde mij dat er niks aan de hand was met mij. Ik haalde opgelucht adem. Dat was wel fijn om te horen. Maar vrijdag had ik de dokter ineens weer aan de lijn. Hij vertelde me dat er toch iets in mijn bloed was gevonden. Ik had vitamine B tekort. Meteen haalde mijn ouders vitaminepillen voor mij. Die slik ik nu elke dag braaf. Ik hoop maar dat het helpt, en dat ik me snel beter voel.

Jaa, ik heb nog meer te vertellen! Nu is het leuk nieuws. Zaterdag was de youtube gathering. Het was de eerste keer dat ik ging en ik had er super veel zin in! Samen met Ande ging ik er naar toe. Toen we eenmaal binnen waren zagen we al snel alle bekende youtubers en gingen we met ze op de foto. Het was een super leuke dag en ik wil zeker de negende editie weer gaan!

Dit was wat ik even wou vertellen. hoe is het met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen